-
1
المؤلفون: Forsler, Annika, Nilsson, Pernilla, Walan, Susanne, 1963
المصدر: Research in science education. 54(3):393-412
مصطلحات موضوعية: Pedagogical content knowledge (PCK), Refined consensus model (RCM), Content representation (CoRe), Sustainable development (SD), Biology, Biologi
وصف الملف: electronic
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-97872Test
https://doi.org/10.1007/s11165-023-10149-yTest
https://kau.diva-portal.org/smash/get/diva2:1823628/FULLTEXT02.pdfTest -
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Jianhong Man, Tingting Zhang, Hongwei Huang, Daniel Dias
المصدر: Journal of Rock Mechanics and Geotechnical Engineering, Vol 16, Iss 7, Pp 2678-2693 (2024)
مصطلحات موضوعية: Tunnel face stability, Layered rock masses, Polynomial Chaos Kriging (PCK), Sensitivity index, Seismic loadings, Engineering geology. Rock mechanics. Soil mechanics. Underground construction, TA703-712
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1674775523003360Test; https://doaj.org/toc/1674-7755Test
-
3رسالة جامعية
المؤلفون: Irazoque Palazuelos, Glinda
المساهمون: University/Department: Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
مرشدي الرسالة: Izquierdo Aymerich, Mercè
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Equilibri químic, Equilibrio químico, Chemical equilibrium, Didàctica de la química, Didáctica de la química, Teachin chemistry, CDC, PCK, Ciències Socials
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: http://hdl.handle.net/10803/384232Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Smit, Eefje, Onderzoeker, Tuithof, Hanneke, Onderzoeker, Béneker, Tine, Onderzoeker
المساهمون: Curriculumvraagstukken Funderend Onderwijs, Hogeschool Utrecht@@@Kenniscentrum Leren en Innoveren
المصدر: International Research in Geographical and Environmental Education.
مصطلحات موضوعية: geography education, Pedagogical Content Knowledge (PCK), PCK-development, PCK-portraits, PCK-survey, pre-service teachers
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Annur Rofiq, Utami Widiati, Teguh Sulistyo, Yunita Puspitasari
المصدر: Journal on English as a Foreign Language, Vol 14, Iss 1, Pp 369-393 (2024)
مصطلحات موضوعية: computer technology (ct), content knowledge (ck), english language learning, indonesian efl teachers, pedagogical content knowledge (pck), pedagogical knowledge (pk), student achievement, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://e-journal.iain-palangkaraya.ac.id/index.php/jefl/article/view/7821Test; https://doaj.org/toc/2088-1657Test; https://doaj.org/toc/2502-6615Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Afrianus Gelu, Ellianawati Ellianawati
المصدر: Physics Communication, Vol 8, Iss 1, Pp 25-29 (2024)
مصطلحات موضوعية: pck, flash player, learning outcomes, Physics, QC1-999
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://journal.unnes.ac.id/nju/pc/article/view/43918Test; https://doaj.org/toc/2528-5971Test; https://doaj.org/toc/2528-598XTest
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Anggie Iim Setyoningsih, Hariyatmi
المصدر: Didaktika: Jurnal Kependidikan, Vol 13, Iss 2 (2024)
مصطلحات موضوعية: PCK, guru biologi, modul ajar, kurikulum merdeka, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://jurnaldidaktika.org/contents/article/view/643Test; https://doaj.org/toc/2302-1330Test; https://doaj.org/toc/2745-4312Test
-
8
المؤلفون: Forsler, Annika, 1976, Nilsson, Pernilla, professor, 1969, Walan, Susanne
المصدر: Research in science education. 54(3):393-412
مصطلحات موضوعية: Content representation (CoRe), Pedagogical content knowledge (PCK), Refined consensus model (RCM), Sustainable development (SD)
وصف الملف: print
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hh:diva-52324Test
https://doi.org/10.1007/s11165-023-10149-yTest -
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Smit, Eefje, Onderzoeker, Tuithof, Hanneke, Onderzoeker, Savelsbergh, Elwin, Lector, Béneker, Tine, Overig
المساهمون: Curriculumvraagstukken Funderend Onderwijs, Hogeschool Utrecht@@@Kenniscentrum Leren en Innoveren
المصدر: Journal of Geography.
مصطلحات موضوعية: PCK, geography, subject pedagogy, earth sciences
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Nesli Kala, Selcan Sungur-Alhan
المصدر: Science Education International, Vol 34, Iss 4, Pp 312-322 (2023)
مصطلحات موضوعية: academic counseling model, academic-teacher collaboration, pck, professional development, science teacher, Theory and practice of education, LB5-3640, Science
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.icaseonline.net/journal/index.php/sei/article/view/545Test; https://doaj.org/toc/2077-2327Test