-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Oxford, Rebecca (ORCID
0000-0001-5387-7285 ), Khajavy, Gholam Hassan (ORCID0000-0002-0926-960X )المصدر: Journal for the Psychology of Language Learning. 2021 3(2):7-36.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 30
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Oxford, Rebecca L., Gkonou, Christina
المصدر: Studies in Second Language Learning and Teaching. 2018 8(2):403-426.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 24
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Ortega, Yecid, Oxford, Rebecca
المصدر: Ortega , Y & Oxford , R 2023 , ' Immigrants’ and refugees’ ‘funds of knowledge(s)’ on the path to intercultural competence ' , Journal of Multilingual and Multicultural Development . https://doi.org/10.1080/01434632.2023.2170389Test
مصطلحات موضوعية: Immigrants, Refugee, Funds of knowledge, /dk/atira/pure/sustainabledevelopmentgoals/quality_education, name=SDG 4 - Quality Education, /dk/atira/pure/sustainabledevelopmentgoals/reduced_inequalities, name=SDG 10 - Reduced Inequalities, /dk/atira/pure/sustainabledevelopmentgoals/peace_justice_and_strong_institutions, name=SDG 16 - Peace, Justice and Strong Institutions
وصف الملف: application/pdf
الإتاحة: https://doi.org/10.1080/01434632.2023.2170389Test
https://pure.qub.ac.uk/en/publications/557aae03-796c-445c-a30f-634fdfcb3b2aTest
https://pureadmin.qub.ac.uk/ws/files/414275322/Immigrants_and_refugees_funds_of_knowledge_s_on_the_path_to_intercultural_competence.pdfTest -
4كتاب إلكتروني
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Oxford, Rebecca L.
المصدر: Studies in Second Language Learning and Teaching. 2015 5(3):371-393.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 23
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Oxford, Rebecca L.
المصدر: Studies in Second Language Learning and Teaching. 2014 4(4):593-615.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 23
الواصفات: Second Language Learning, Learning Strategies, Learning Experience, Well Being, Trauma, Psychology, Grounded Theory, Guidelines, Role, Personality Traits, Graduate Students, Immigrants, Language Teachers, Student Attitudes, Personal Narratives, English (Second Language), Second Language Instruction, Systems Approach
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Oxford, Rebecca L., Cuéllar, Lourdes
المصدر: Studies in Second Language Learning and Teaching. 2014 4(2):173-203.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 31
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Panahi, Ali, Mohebbi, Hassan, Oxford, Rebecca L.
المصدر: Language Teaching Research Quarterly; 2024 Special Issue, Vol. 41, p169-230, 62p
مصطلحات موضوعية: FOREIGN language education, PEACEBUILDING, PUBLICATIONS, METHODOLOGY
People: OXFORD, Rebecca L.
-
9دورية أكاديمية
المصدر: Language Teaching Research Quarterly; 2024 Special Issue, Vol. 41, p4-20, 17p
مصطلحات موضوعية: SELF-regulated learning, ENGLISH as a foreign language, QUESTIONNAIRES, CONFIRMATORY factor analysis
مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia
-
10دورية
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 4
Sponsoring Agency: Office of Educational Research and Improvement (ED), Washington, DC.