يعرض 1 - 5 نتائج من 5 نتيجة بحث عن '"Online feedback management"', وقت الاستعلام: 0.63s تنقيح النتائج
  1. 1
    مؤتمر

    المصدر: Katsiuba, Dzmitry; Dolata, Mateusz; Schwabe, Gerhard (2024). Power of Language Automation: The Potential for Closing the Loop in Responding to Online Customer Feedback. In: Hawaii International Conference on System Sciences 2024 (HICSS-57), Honolulu, 3 January 2024 - 6 January 2024. Hawaii International Conference on System Sciences (HICSS), 381-391.

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/254774/1/HICSS2024_Published.pdfTest; urn:isbn:978-0-9981331-7-1; urn:issn:2572-6862

  2. 2
    مؤتمر
  3. 3
    دورية أكاديمية
  4. 4
    مؤتمر

    المصدر: Katsiuba, Dzmitry; Kew, Tannon; Dolata, Mateusz; Gurica, Matej; Schwabe, Gerhard (2023). Artificially Human: Examining the Potential of Text-Generating Technologies in Online Customer Feedback Management. In: International Conference on Information Systems, ICIS 2023, Hyderabad, India, 9 December 2023 - 13 December 2023. Association for Information Systems, 12.

    وصف الملف: application/pdf

  5. 5
    دورية أكاديمية