يعرض 1 - 10 نتائج من 99 نتيجة بحث عن '"Okazaki, Hitoaki"', وقت الاستعلام: 1.00s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    وصف الملف: text

    العلاقة: https://eprints.whiterose.ac.uk/169862/1/s12909_020_02460_3.pdfTest; Matsuyama, Yasushi, Nakaya, Motoyuki, Leppink, Jimmie orcid.org/0000-0002-8713-1374 et al. (9 more authors) (2021) Limited effects from professional identity formation-oriented intervention on self-regulated learning in a preclinical setting: a randomized-controlled study in Japan. BMC Medical Education. 30. ISSN 1472-6920

  2. 2
    دورية أكاديمية
  3. 3
    دورية أكاديمية
  4. 4
    دورية أكاديمية

    المصدر: Matsuyama , Y , Nakaya , M , Okazaki , H , Leppink , J & van der Vleuten , C 2018 , ' Contextual attributes promote or hinder self-regulated learning : A qualitative study contrasting rural physicians with undergraduate learners in Japan ' , Medical Teacher , vol. 40 , no. 3 , pp. 285-295 . https://doi.org/10.1080/0142159X.2017.1406074Test

    مصطلحات موضوعية: MEDICAL-EDUCATION, STUDENTS, FACILITATION, MOTIVATION

    وصف الملف: application/pdf

  5. 5
    مؤتمر
  6. 6
    دورية أكاديمية

    المصدر: Matsuyama , Y , Muijtjens , A M M , Kikukawa , M , Stalmeijer , R , Murakami , R , Ishikawa , S & Okazaki , H 2016 , ' A first report of East Asian students' perception of progress testing: a focus group study ' , BMC Medical Education , vol. 16 , 245 . https://doi.org/10.1186/s12909-016-0766-2Test

  7. 7
    مؤتمر
  8. 8
  9. 9
    دورية أكاديمية
  10. 10