-
1رسالة جامعية
المؤلفون: Marjanovic, Jelena
مرشدي الرسالة: Dooly, Melinda
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Aprenentatge autònom, Aprendizaje autónomo, Autonomous learning, Creences dels professors de formació inicial, Creencias de los profesores en formación, Pre-service teachers’ beliefs, Creences dels professors principiants, Ceencias de los profesores principiantes, Novice teachers’ beliefs, Ciències Socials
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: http://hdl.handle.net/10803/675146Test
-
2رسالة جامعية
المؤلفون: Rincón Wilches, Claudia Marcela
مرشدي الرسالة: Cros, Anna, Gil, Rosa (Gil Juan)
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Professors novells, Profesores noveles, Novice teachers, Oralitat, Oralidad, Oral languaje, Primera infància, Primera infancia, Early childhood, Ciències Socials
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: http://hdl.handle.net/10803/673332Test
-
3رسالة جامعية
المؤلفون: Robinson Seisdedos, María Soledad
المساهمون: University/Department: Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
مرشدي الرسالة: Tejada Fernández, José, Blanch, Sílvia
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Construcció identitat, Construcción identidad, Identity construction, Educació infantil, Educación infantil, Early childhood education, Educadors novells, Educadores principiantes, Novice teachers, Ciències Socials
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: http://hdl.handle.net/10803/668005Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Yasemin Copur-Gencturk, Sebnem Atabas
المصدر: International Journal of STEM Education, Vol 11, Iss 1, Pp 1-26 (2024)
مصطلحات موضوعية: Learning through teaching, Microgenetic approach, Novice teachers, Mathematical knowledge for teaching, Content knowledge, Pedagogical content knowledge, Education, Education (General), L7-991, Special aspects of education, LC8-6691, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2196-7822Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Schatz Oppenheimer, Orna, Goldenberg, Judy
المصدر: International Journal of Mentoring and Coaching in Education, 2023, Vol. 13, Issue 1, pp. 122-141.
-
6دورية أكاديمية
المصدر: Education Inquiry, Vol 15, Iss 2, Pp 188-202 (2024)
مصطلحات موضوعية: Male teachers, novice teachers, gender, masculinity, bodily resources, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2000-4508Test
-
7رسالة جامعية
المؤلفون: Serrats Gironella, Laura
المساهمون: University/Department: Universitat de Girona. Departament de Pedagogia
مرشدي الرسالة: laura.serrats@udg.edu, Teixidó Saballs, Joan
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Desenvolupament professional docent, Docents novells, Inserció professional, Tutoria, Programa d'inducció docent, Desarrollo profesional docente, Docentes noveles, Inserción profesional, Tutoría, Programa de inducción docente, Teacher professional development, Novice teachers, Professional insertion, Mentoring, Teacher induction program
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: http://hdl.handle.net/10803/112057Test
-
8
المؤلفون: Ferry, B. Magnus, Westerlund, Runa
المصدر: European Physical Education Review. 29(1):74-90
مصطلحات موضوعية: Attrition, decentralized school system, experienced teachers, induction, novice teachers, retention
وصف الملف: electronic
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-198337Test
https://doi.org/10.1177/1356336X221114531Test
https://umu.diva-portal.org/smash/get/diva2:1685103/FULLTEXT02.pdfTest -
9دورية أكاديمية
المؤلفون: NATAL’YA S. ALEKSANDROVA, LIYA V. FALEEVA
المصدر: Пенитенциарная наука, Vol 17, Iss 4 (64), Pp 436-441 (2023)
مصطلحات موضوعية: lifelong learning, informal learning, formal learning, novice teachers, teaching competencies, adult education, Criminal law and procedure, K5000-5582
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://jurnauka-vipe.ru/media/filer_public/e3/fe/e3fed119-cab2-4e27-8298-ccb77fd64b25/ps_tom_17_4_64_aleksandrova_ns_faleeva_lv_engl.pdfTest; https://doaj.org/toc/2686-9764Test; https://doaj.org/toc/2782-1986Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Leila Ashegh Navaie, Javad Gholami, Zhila Mohammadnia
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 14 (2024)
مصطلحات موضوعية: career stages, experienced teachers, novice teachers, positive psychology, teacher wellbeing, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2023.1275219/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test