يعرض 1 - 10 نتائج من 141 نتيجة بحث عن '"Ní Fhloinn, Eabhnat"', وقت الاستعلام: 1.21s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Fhloinn, Eabhnat (ORCID 0000-0002-6051-2249), Fitzmaurice, Olivia

    المصدر: International Journal of Mathematical Education in Science and Technology. 2022 53(3):566-572.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 7

    مصطلحات جغرافية: Europe

  2. 2
    دورية أكاديمية
  3. 3
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Fitzmaurice, Olivia, Fhloinn, Eabhnat (ORCID 0000-0002-3840-2115)

    المصدر: Irish Educational Studies. 2021 40(2):187-195.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 9

  4. 4
    دورية أكاديمية

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: https://doras.dcu.ie/28116Test/; https://dx.doi.org/10.3390/math11030787Test; https://doras.dcu.ie/28116/1/mathematics-11-00787-v2.pdfTest; Ní Shé, Caitríona orcid logoorcid:0000-0002-6592-0276 , Ní Fhloinn, Eabhnat orcid logoorcid:0000-0002-3840-2115 and Mac an Bhaird, Ciarán orcid logoorcid:0000-0003-2863-3398 (2023) Student engagement with technology-enhanced resources in mathematics in higher education: a review. Mathematics, 11 (3). ISSN 2227-7390

  5. 5
    دورية أكاديمية

    المصدر: Irish Educational Studies ; page 1-18 ; ISSN 0332-3315 1747-4965

  6. 6
    دورية أكاديمية

    المصدر: Teaching Mathematics and Its Applications. Sep 2020 39(3):184-200.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 17

    مصطلحات جغرافية: United Kingdom, Ireland

  7. 7
    دورية أكاديمية
  8. 8
    مؤتمر

    المصدر:Fhloinn, Eabhnat orcid:0000-0002-3840-2115 and Fitzmaurice, Olivia (2022) Getting to grips with online mathematics education during the COVID-19 pandemic. In: 9th CASTeL STEM Education Research Conferene (SMEC), 24 -25 June 2022, Dublin. ISBN 978-1-911669-41-8

    وصف الملف: application/pdf

  9. 9
    مؤتمر

    المصدر: Fitzsimons, Aidan orcid:0000-0001-9705-3341 and Ní Fhloinn, Eabhnat orcid:0000-0002-3840-2115 (2022) Problem-solving Potential (PsP) in the regular mathematics classroom. In: 9th CASTeL STEM Education Research Conferene (SMEC), 24 -25 June 2022, Dublin.

    وصف الملف: application/pdf

  10. 10
    مؤتمر

    المصدر: Howard, Fionnán orcid:0000-0003-0802-9783 and Ní Fhloinn, Eabhnat orcid:0000-0002-3840-2115 (2022) What we can learn from attendance data at a mathematics support centre during and after campus closures due to COVID19. In: 9th CASTeL STEM Education Research Conferene (SMEC), 24 -25 June 2022, Dublin.

    وصف الملف: application/pdf