-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Moore, Amber (ORCID
0000-0002-8321-5618 )المصدر: Teaching Education. 2023 34(2):131-146.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 16
الواصفات: Foreign Countries, Preservice Teachers, Career Readiness, Trauma, Literature, Rape, Social Attitudes, Reading Material Selection, Reading Materials, Adolescents, Literacy Education, Social Action, Social Problems, Sexual Abuse
مصطلحات جغرافية: Canada
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Moore, Amber (ORCID
0000-0002-8321-5618 )المصدر: Action in Teacher Education. 2023 45(4):302-314.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 13
الواصفات: Rape, Sexual Abuse, Secondary School Teachers, Preservice Teachers, Self Disclosure (Individuals), English Instruction, Personal Narratives, Safety, Social Action, Foreign Countries, Feminism, Trauma, Preservice Teacher Education
مصطلحات جغرافية: Canada
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Moore, Amber, Kelley, Leah
المصدر: Research on Diversity in Youth Literature; Vol. 5 No. 2 (2024) ; 2832-8531 ; 10.21900/j.rydl.v5i2
مصطلحات موضوعية: ableism, rape culture, disability, The Nowhere Girls, Autism
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://iopn.library.illinois.edu/journals/rdyl/article/view/1159/1145Test; https://iopn.library.illinois.edu/journals/rdyl/article/view/1159Test
الإتاحة: https://doi.org/10.21900/j.rydl.v5i2.1159Test
https://doi.org/10.21900/j.rydl.v5i2Test
https://iopn.library.illinois.edu/journals/rdyl/article/view/1159Test -
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Moore, Amber
المصدر: Transformative Works and Cultures; Vol. 42 (2024): Fandom and Platforms ; 1941-2258
مصطلحات موضوعية: Allyship, Rape culture
وصف الملف: text/html
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Beiter, Evan R, Shanbhag, Akshay, Junge-Maughan, Lauren, Knoph, Kristen, Dufour, Alyssa B, Lipsitz, Lewis, Moore, Amber
المساهمون: The Agency for Healthcare Research and Quality, Agency for Healthcare Research and Quality
المصدر: BMJ Open Quality ; volume 13, issue 2, page e002508 ; ISSN 2399-6641
-
6دورية أكاديميةLong‐term dairy manure amendment promotes legacy phosphorus buildup and mobility in calcareous soils
المؤلفون: Hu, Ruifang, Leytem, April B., Moore, Amber D., Strawn, Daniel G.
المساهمون: National Institute of Food and Agriculture
المصدر: Journal of Environmental Quality ; volume 53, issue 3, page 365-377 ; ISSN 0047-2425 1537-2537
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Moore, Amber
المصدر: LEARNing Landscapes. Spr 2019 12(1):171-182.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 12
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Moore, Amber
المصدر: Changing English: Studies in Culture and Education. 2022 29(1):78-88.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 11
الواصفات: Trauma, Literature, Rape, Secondary School Teachers, English Teachers, Feminism, Preservice Teachers, Foreign Countries, Preservice Teacher Education, School Safety, Educational Environment, Sexual Abuse, Prevention, Teaching Methods
مصطلحات جغرافية: Canada
-
9رسالة جامعية
المؤلفون: Moore, Amber
مرشدي الرسالة: Begoray, Deborah
مصطلحات موضوعية: trauma literature, critical literacy, sexual assault, digital writing, social media, high school English language arts
الإتاحة: http://hdl.handle.net/1828/7429Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Stevens, Alex, Hendrie, Nadine, Bacon, Matthew, Parrott, Steve, Monaghan, Mark, Williams, Emma, Lewer, Dan, Moore, Amber, Berlin, Jenni, Cunliffe, Jack, Quinton, Paul
المصدر: Health & Justice , 11 , Article 46. (2023)
وصف الملف: text
العلاقة: https://discovery.ucl.ac.uk/id/eprint/10183257/1/Evaluating%20police%20drug%20diversion%20in%20England%20protocol%20for%20a%20realist%20evaluation.pdfTest; https://discovery.ucl.ac.uk/id/eprint/10183257Test/