التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: |
The Role of Transformational Leadership and Knowledge Management and Learning Organization on Vocational Schools Performance During Digital Era |
المؤلفون: |
Arif Firmansyah, Ming-Huei Chen, I Wayan Ruspendi Junaedi, Mokhammad Arwani, Anang Kistyanto |
المصدر: |
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022) |
بيانات النشر: |
Frontiers Media S.A., 2022. |
سنة النشر: |
2022 |
المجموعة: |
LCC:Psychology |
مصطلحات موضوعية: |
transformational leadership, knowledge management, learning organization, schools performance, digital era, Psychology, BF1-990 |
نوع الوثيقة: |
article |
وصف الملف: |
electronic resource |
اللغة: |
English |
تدمد: |
1664-1078 |
العلاقة: |
https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2022.895341/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test |
DOI: |
10.3389/fpsyg.2022.895341 |
الوصول الحر: |
https://doaj.org/article/060383ea4bf6475f9307e30c17aca5c1Test |
رقم الانضمام: |
edsdoj.060383ea4bf6475f9307e30c17aca5c1 |
قاعدة البيانات: |
Directory of Open Access Journals |