-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Misnawati Misnawati, Haryanto Atmowardoyo, Iskandar Sulaiman, Yusriadi Yusriadi, Abdul Rahman
المصدر: Register Journal, Vol 17, Iss 1, Pp 100-122 (2024)
مصطلحات موضوعية: English language, PE1-3729, Language. Linguistic theory. Comparative grammar, P101-410
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ejournal.uinsalatiga.ac.id/index.php/register/article/view/1632Test; https://doaj.org/toc/1979-8903Test; https://doaj.org/toc/2503-040XTest
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Yusriadi Yusriadi, Umi Farida, Misnawati Misnawati
المصدر: Al-Tanzim: Jurnal Manajemen Pendidikan Islam, Vol 8, Iss 1, Pp 344-360 (2024)
مصطلحات موضوعية: mbkm, educational reform, volunteer experiences, public policy, Special aspects of education, LC8-6691, Islam, BP1-253
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ejournal.unuja.ac.id/index.php/al-tanzim/article/view/7173Test; https://doaj.org/toc/2549-3663Test; https://doaj.org/toc/2549-5720Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Safrilsyah Safrilsyah, Rawdhah binti Yasa, Misnawati Misnawati, Cut Rizka Aliana, Muthia Maghfirah, Norazlina binti Zakaria
المصدر: Jurnal Ilmiah Al-Mu'ashirah: Media Kajian Al-Qur'an dan Al-Hadits Multi Perspektif, Vol 21, Iss 1, Pp 50-61 (2024)
مصطلحات موضوعية: quran recitation, attention, new students, Islam, BP1-253
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://jurnal.ar-raniry.ac.id/index.php/almuashirah/article/view/20825Test; https://doaj.org/toc/1693-7562Test; https://doaj.org/toc/2599-2619Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Iwan Suhardjo, Meiliana Suparman, Yulias Hidayah, Misnawati Misnawati, Adinda Nurul Rahmadyan, Rendy Diaz Hirlian
المصدر: Jurnal Akademi Akuntansi, Vol 7, Iss 2 (2024)
مصطلحات موضوعية: Banks, Financial Technology, Market Capitalization, Quantitative, Sustainable Growth Rate, Accounting. Bookkeeping, HF5601-5689, Business mathematics. Commercial arithmetic. Including tables, etc., HF5691-5716
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Misnawati Misnawati, Radwan Jamal Elatrash
المصدر: Al-Jami'ah: Journal of Islamic Studies, Vol 61, Iss 2, Pp 455-475 (2023)
مصطلحات موضوعية: ʻulūm al-qur’ān, al-biqāʻī, objectives of quranic chapters, Islam, BP1-253
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://aljamiah.or.id/index.php/AJIS/article/view/2745Test; https://doaj.org/toc/0126-012XTest; https://doaj.org/toc/2338-557XTest
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Silvi Listia Dewi, Misnawati Misnawati, Rahmi Hayati, Intan Zuhra, Misnar Misnar
المصدر: Studies in English Language and Education, Vol 10, Iss 3, Pp 1270-1289 (2023)
مصطلحات موضوعية: efl teachers, citizenship, culture, independent learning, literacy, student exchange, Language and Literature, Education
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://jurnal.usk.ac.id/SiELE/article/view/28596Test; https://doaj.org/toc/2355-2794Test; https://doaj.org/toc/2461-0275Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Misnawati Misnawati, Cut Zainab
المصدر: Al Quds: Jurnal Studi Alquran dan Hadis, Vol 7, Iss 1, Pp 145-158 (2023)
مصطلحات موضوعية: abdullah saeed, contextual hermenutics, ribā verses, Islam, BP1-253
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://journal.iaincurup.ac.id/index.php/alquds/article/view/5327Test; https://doaj.org/toc/2580-3174Test; https://doaj.org/toc/2580-3190Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Misnawati Misnawati
المصدر: Utamax, Vol 5, Iss 1, Pp 32-44 (2023)
مصطلحات موضوعية: instructional strategy comprehensible meaning-focused input backward learning instruction blended learning, instructional strategy, focused- input, backward learning instruction, blended learning, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://journal.unilak.ac.id/index.php/UTAMAX/article/view/11416Test; https://doaj.org/toc/2685-0540Test; https://doaj.org/toc/2685-4252Test
-
9دورية أكاديمية
المصدر: Bioedukasi: Jurnal Pendidikan Biologi, Vol 16, Iss 1, Pp 38-42 (2023)
مصطلحات موضوعية: 21st century skills, scientific approach, lesson study, Education, Biology (General), QH301-705.5
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://jurnal.uns.ac.id/bioedukasi/article/view/70335Test; https://doaj.org/toc/1693-265XTest; https://doaj.org/toc/2549-0605Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Misnawati Misnawati
المصدر: Elsya, Vol 4, Iss 2, Pp 168-177 (2022)
مصطلحات موضوعية: assessment, english language learners, l2 learners, material review, mooc, open, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://journal.unilak.ac.id/index.php/elsya/article/view/9755Test; https://doaj.org/toc/2684-7620Test; https://doaj.org/toc/2684-9224Test