يعرض 1 - 10 نتائج من 71 نتيجة بحث عن '"Mishra, Shitanshu"', وقت الاستعلام: 1.09s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية
  2. 2
    دورية أكاديمية

    المصدر: Educational Technology Research and Development. Dec 2022 70(6):2017-2032.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 16

    Sponsoring Agency: National Science Foundation (NSF)

  3. 3
    تقرير

    المصدر: Grantee Submission. 2020Paper presented at the Annual Meeting of the Cognitive Science Society (42nd, 2020).

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 7

    Sponsoring Agency: Institute of Education Sciences (ED)

    IES Funded: Yes

  4. 4
    دورية أكاديمية

    مصطلحات موضوعية: 330 Wirtschaft, 370 Erziehung, Schul- und Bildungswesen

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: https://madoc.bib.uni-mannheim.de/67290/1/s10758-024-09747-0.pdfTest; Ifenthaler, Dirk orcid:0000-0002-2446-6548; Majumdar, Rwitajit; Gorissen, Pierre; Judge, Miriam; Mishra, Shitanshu; Raffaghelli, Juliana; Shimada, Atsushi (2024) Artificial intelligence in education: Implications for policymakers, researchers, and practitioners. Open Access Technology, Knowledge and Learning Dordrecht [u.a.] tba tba 1-18 [Zeitschriftenartikel] [img]

  5. 5
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Kadam, Kapil, Mishra, Shitanshu, Deep, Anurag (ORCID 0000-0002-1460-1574), Iyer, Sridhar

    المصدر: European Journal of Engineering Education. 2021 46(5):796-812.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 17

  6. 6
    دورية أكاديمية
  7. 7
    دورية أكاديمية

    المصدر: Australasian Journal of Engineering Education ; page 1-13 ; ISSN 2205-4952 1325-4340

  8. 8
    كتاب

    المصدر: Lecture Notes in Computer Science ; Artificial Intelligence in Education ; page 411-422 ; ISSN 0302-9743 1611-3349 ; ISBN 9783030522360 9783030522377

  9. 9
    كتاب

    المصدر: Lecture Notes in Computer Science ; Artificial Intelligence in Education ; page 352-357 ; ISSN 0302-9743 1611-3349 ; ISBN 9783030522391 9783030522407

  10. 10
    كتاب

    المصدر: Lecture Notes in Computer Science ; Artificial Intelligence in Education ; page 296-300 ; ISSN 0302-9743 1611-3349 ; ISBN 9783030522391 9783030522407