-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Borchardt Miriam, Pereira Giancarlo M., Milan Gabriel S., Scavarda Annibal R., Nogueira Edithe O., Poltosi Leonel C.
المصدر: Organizacija, Vol 55, Iss 4, Pp 305-321 (2022)
مصطلحات موضوعية: industry 5.0, industry 4.0, society 5.0, sustainable development, human-robot collaboration, Business, HF5001-6182
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/1581-1832Test
-
2دورية أكاديمية
المصدر: RAM. Revista de Administração Mackenzie. January 2019 20(5)
مصطلحات موضوعية: Perceived quality, Brand awareness, Brand personality, Brand love, Brand loyalty
وصف الملف: text/html
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Borchardt, Miriam, Pereira, Giancarlo M., Milan, Gabriel S., Scavarda, Annibal R., Nogueira, Edithe O., Poltosi, Leonel A.
المصدر: SSRN Electronic Journal ; ISSN 1556-5068
-
4دورية أكاديمية
العنوان البديل: BRAND LOYALTY DETERMINANTS IN THE CONTEXT OF A SOFT DRINK BRAND.
المؤلفون: FORTES, VALTER M. M.1 valter.fortes1@gmail.com, MILAN, GABRIEL S.2, EBERLE, LUCIENE3, DE TONI, DEONIR3
المصدر: RAM. Mackenzie Management Review / RAM. Revista de Administração Mackenzie. 2019, Vol. 20 Issue 5, p1-33. 33p.
مصطلحات موضوعية: *BRAND personification, *BRAND loyalty, *BRAND awareness, *CUSTOMER loyalty, STRUCTURAL equation modeling
-
5كتاب
المصدر: Enterprise Interoperability V ; Proceedings of the I-ESA Conferences ; page 37-47 ; ISSN 2199-2533 2199-2541 ; ISBN 9781447128182 9781447128199