-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Fayzullayeva Malika Zakirovna
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Tadjibayeva Sanoat Salimovna
-
3دورية أكاديمية
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Xudoyberganov Farruh Quvondiqovich
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Qutlimurotova Dilfuza Uktamovna
مصطلحات موضوعية:
"Jajji ekolog", devoriy koʻrgazma, maktabgacha taʼlim tashkiloti, bola, tabiat, ekologik taʼlim, qismlar, metodik tavsiya. -
6دورية أكاديمية
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Jaloldinova, Zeboxon Shuhrat qizi
المصدر: Science and Education; Vol. 5 No. 4 (2024): Science and Education; 439-444 ; 2181-0842
مصطلحات موضوعية: metod, metodik usul, taʼlim metodlari, o‘qituvchi va talabalarning oʻzaro hamkorligi, interfaol ta’lim, o‘qitish metodi
وصف الملف: application/pdf
-
8
المؤلفون: Ludvigsson, David, 1971
المصدر: Källor i historieundervisningen - mer än bara källkritik. :101-120
مصطلحات موضوعية: historieundervisning, lärarutbildning, källor, metodik, planering
وصف الملف: print
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-204537Test
https://libris.kb.se/bib/8sp4d46d60r8dtzdTest -
9
المؤلفون: Stilborg, Ole, 1961
المصدر: Fornvännen. 116(2):89-100
مصطلحات موضوعية: Databases, SEAD, Ceramics, Pottery, Sweden, Skåne Västergötland, SEAD (databas), Keramik, Databaser, Kemisk-teknisk analys, Arkeologi, Metodik, Sverige
وصف الملف: electronic
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: O.Y. Tolibova
المصدر: BOSHLANG'ICH TA'LIMDA XALQARO TAJRIBALAR: YANGI AVLOD DARSLIKLARI, MILLIY DASTUR VA RAQAMLI TEXNOLOGIYALAR INTEGRATSIYASI 615
مصطلحات موضوعية: Kalit so'zlar. Tadqiqot maqsadi, tadqiqot vazifalari, ilmiy yangiligi, tavsiya ilmiy-pedagogik, metodik adabiyotlar, o'rganish va tahlil qilish, mazmun-mohiyati, metodik jihatlari, samaradorlig, ilmiy-metodik shakl, metod, vosita, qiyosiy tahlil, pedagogik tajriba, pedagogik kuzatuv, suhbat, test, tahlil, atrofimizdagi olam,interfaol metod, multimedia
العلاقة: https://zenodo.org/record/8040122Test; https://doi.org/10.5281/zenodo.8040122Test; oai:zenodo.org:8040122
الإتاحة: https://doi.org/10.5281/zenodo.8040122Test
https://doi.org/10.5281/zenodo.8040121Test
https://zenodo.org/record/8040122Test