يعرض 1 - 10 نتائج من 148 نتيجة بحث عن '"Metaanàlisi"', وقت الاستعلام: 1.21s تنقيح النتائج
  1. 1
    رسالة جامعية

    المؤلفون: Paz Bermejo, Marco Antonio

    المساهمون: University/Department: Universitat de Girona. Departament d'Economia, University/Department: Universitat de Girona. Departament de Ciències Mèdiques, University/Department: Universitat de Girona. Departament d'Infermeria

    مرشدي الرسالة: Coll de Tuero, Gabriel, Sáez Zafra, Marc, Juvinyà Canal, Dolors

    المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)

    الوقت: 616.1

    وصف الملف: application/pdf

  2. 2
    رسالة جامعية

    المؤلفون: Varela Vázquez, Carmen

    المساهمون: University/Department: Universitat de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i Psicobiologia

    مرشدي الرسالة: Saldaña García, Carmina

    المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)

    الوقت: 159.9

    وصف الملف: application/pdf

  3. 3
    رسالة جامعية

    المؤلفون: López Martín, Xavier

    المساهمون: University/Department: Universitat Ramon Llull. FPCEEB - Psicologia

    مرشدي الرسالة: Castillo Garayoa, José Antonio, Cifre León, Ignacio

    المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)

    الوقت: 159.9, 616.89

    وصف الملف: application/pdf

  4. 4
    رسالة جامعية

    المؤلفون: Álvarez García, Yolanda

    المساهمون: University/Department: Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia

    مرشدي الرسالة: Farré Albaladejo, Magí

    المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)

    وصف الملف: application/pdf

  5. 5
    دورية أكاديمية

    المصدر: Altamura, Lidia Vargas Pecino, Cristina Salmerón González, Ladislao 2023 Do new forms of reading pay off? A meta-analysis on the relationship between leisure digital reading habits and text comprehension Review of Educational Research

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: Review of Educational Research, 2023; PID2020-118512GB-I00; Altamura, L., Vargas, C., & Salmerón, L. (2023). Do New Forms of Reading Pay Off? A Meta-Analysis on the Relationship Between Leisure Digital Reading Habits and Text Comprehension. En Review of Educational Research. American Educational Research Association (AERA). https://doi.org/10.3102/00346543231216463Test; https://hdl.handle.net/10550/92628Test; 162533

  6. 6
    دورية أكاديمية

    المساهمون: Universitat de Girona, CIBER Epidemiologıay Salud Publica (CIBERESP), Parc Sanitari Sant Joan de Déu, Institut Català de la Salut, Universitat Oberta de Catalunya. Estudis de Ciències de la Salut

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: Heliyon, 2023, 9(2); Heliyon;9; https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2023.e13074Test; info:eu-repo/grantAgreement/ERDF; info:eu-repo/grantAgreement/MINECO-UC3M /PI19/00375; info:eu-repo/grantAgreement/UdG /AIN2018E; info:eu-repo/grantAgreement/AGAUR/2017 SGR 1551; López, B., Raya, O., Baykova, E., Saez, M., Rigau, D., Cunill, R., Mayoral, S., Carrión, C., Serrano, D. & Castells, X. (2023). APPRAISE-RS: Automated, updated, participatory, and personalized treatment recommender systems based on GRADE methodology. Heliyon, 9(2), 1-16. doi:10.1016/j.heliyon.2023.e13074; http://hdl.handle.net/10609/147793Test

  7. 7
    دورية أكاديمية
  8. 8
    دورية أكاديمية
  9. 9
    دورية أكاديمية
  10. 10
    دورية أكاديمية