يعرض 1 - 9 نتائج من 9 نتيجة بحث عن '"Mello, Rodrigo de Macêdo"', وقت الاستعلام: 1.31s تنقيح النتائج
  1. 1
    رسالة جامعية

    المؤلفون: Mello, Rodrigo de Macêdo

    مرشدي الرسالة: Nobre, Pedro Henrique, Manhães, Marco Antônio, Mello, Marco Aurélio Ribeiro de, Sousa, Bernadete Maria de

    المصدر: Repositório Institucional da UFJFUniversidade Federal de Juiz de ForaUFJF.

  2. 2
    دورية أكاديمية

    المصدر: Journal of Vegetation Science, 31 (3), 518–528 ; ISSN: 1100-9233, 1654-1103

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: info:eu-repo/semantics/altIdentifier/wos/000528892400014; info:eu-repo/semantics/altIdentifier/issn/1100-9233; info:eu-repo/semantics/altIdentifier/issn/1654-1103; https://publikationen.bibliothek.kit.edu/1000149010Test; https://publikationen.bibliothek.kit.edu/1000149010/149081709Test; https://doi.org/10.5445/IR/1000149010Test

  3. 3
    دورية أكاديمية
  4. 4
    دورية أكاديمية

    المصدر: Bioacoustics: The International Journal of Animal Sound and its Recording

    العلاقة: MANCINI, M. C. S. et al. Tradition vs. innovation: comparing bioacoustics and mist-net results to bat sampling. Bioacoustics: The International Journal of Animal Sound and its Recording, [S.l.], v. 32, p. 1-19, 2022. DOI:10.1080/09524622.2021.2008494.; http://repositorio.ufla.br/jspui/handle/1/50507Test

  5. 5
    دورية أكاديمية
  6. 6

    المصدر: Journal of Vegetation Science, 31 (3), 518–528

    مصطلحات موضوعية: Geography & travel, ddc:910

    وصف الملف: application/pdf

  7. 7
    رسالة جامعية

    المؤلفون: Mello, Rodrigo de Macêdo

    المساهمون: Gregorin, Renato, Dáttilo, Wesley, Faria, Lucas Del Bianco, Passamani, Marcelo, Vieira, Letícia Maria, Curi, Nelson Henrique de Almeida

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: MELLO, R. de M. Composition and structure of anthropogenic landscapes shape the interactions among plants, frugivorous bats and ectoparasites. 2020. 78 p. Tese (Doutorado em Ecologia Aplicada)-Universidade Federal de Lavras, Lavras, 2020.; http://repositorio.ufla.br/jspui/handle/1/41517Test

  8. 8
    دورية أكاديمية
  9. 9