-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Masoomeh Estaji
المصدر: Language Testing in Asia, Vol 14, Iss 1, Pp 1-28 (2024)
مصطلحات موضوعية: Assessment agency, Assessment practices, EFL teachers, Language assessment, Professional development, Teacher education, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2229-0443Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Masoomeh Estaji
المصدر: Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 9, Iss 1, Pp 1-27 (2024)
مصطلحات موضوعية: EAP instructors, Language assessment, Language assessment literacy, Teacher perceptions, Teacher education course, Special aspects of education, LC8-6691, Language acquisition, P118-118.7
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2363-5169Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Masoomeh Estaji, Fatemeh Safari
المصدر: Language Testing in Asia, Vol 13, Iss 1, Pp 1-18 (2023)
مصطلحات موضوعية: Learning-oriented assessment (LOA), Learning style, Learner perception, Writing performance, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2229-0443Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Masoomeh Estaji, Farhad Ghiasvand
المصدر: Issues in Language Teaching, Vol 11, Iss 2, Pp 33-66 (2022)
مصطلحات موضوعية: efl teacher, e-portfolio, experienced teacher, novice teacher, teacher assessment identity, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ilt.atu.ac.ir/article_14702_5e67a4361a8a0b51289da55335251c1f.pdfTest; https://doaj.org/toc/2322-3715Test; https://doaj.org/toc/2476-6194Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Masoomeh Estaji, Meisam Mirzaei Shojakhanlou
المصدر: Journal of English Language Teaching and Learning, Vol 14, Iss 30, Pp 91-114 (2022)
مصطلحات موضوعية: classroom discourse, feedback, initiation, irf, response, teacher student interaction, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://elt.tabrizu.ac.ir/article_15443_1a7e573732214f868e96ad5fc7146917.pdfTest; https://doaj.org/toc/2251-7995Test; https://doaj.org/toc/2676-6876Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Masoomeh Estaji, Azam Rostami
المصدر: زبان پژوهی, Vol 14, Iss 44, Pp 9-34 (2022)
مصطلحات موضوعية: aspa (persian language test), content validity, reliability, teaching persian to foreigners, Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://zabanpazhuhi.alzahra.ac.ir/article_6158_73e8f1c702c3a75564c8a5d537bb306c.pdfTest; https://doaj.org/toc/2008-8833Test; https://doaj.org/toc/2538-1989Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Masoomeh Estaji, Mina Hashemi
المصدر: Language Testing in Asia, Vol 12, Iss 1, Pp 1-25 (2022)
مصطلحات موضوعية: IELTS academic writing, Phraseological competence, Phraseological units, Test-takers’ perception, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2229-0443Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Masoomeh Estaji, Farhad Ghiasvand
المصدر: Applied Research on English Language, Vol 11, Iss 3, Pp 1-36 (2022)
مصطلحات موضوعية: experienced teachers, novice teachers, professional growth, supervision, teacher perception, Special aspects of education, LC8-6691, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://are.ui.ac.ir/article_26568_3736e67b12c120ed5233503435d3a9b5.pdfTest; https://doaj.org/toc/2252-0198Test; https://doaj.org/toc/2322-5343Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Masoomeh Estaji, Saina Kiani
المصدر: Ricerche di Pedagogia e Didattica, Vol 17, Iss 1, Pp 1-22 (2022)
مصطلحات موضوعية: global standards, teacher educators’ perceptions, teacher quality (tq), teacher standards, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Masoomeh Estaji, Zahra Jahanshiri
المصدر: International Journal of Society, Culture and Language, Vol 10, Iss 1, Pp 15-29 (2022)
مصطلحات موضوعية: english as an international language, expanding circle, inner circle, outer circle, native and nonnative english teachers, Philology. Linguistics, P1-1091, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.ijscl.com/article_247093_5121091888f181e5de627d52e5b04e64.pdfTest; https://doaj.org/toc/2329-2210Test