-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Helen M Milojevich, Daniel Stickel, Margaret M Swingler, Xinyi Zhang, Jeffery Terrell, Margaret A Sheridan, Xianming Tan
المصدر: PLoS ONE, Vol 18, Iss 8, p e0290148 (2023)
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://journals.plos.org/plosone/article/file?id=10.1371/journal.pone.0290148&type=printableTest; https://doaj.org/toc/1932-6203Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Kristin N Meyer, Rosario Santillana, Brian Miller, Wes Clapp, Marcus Way, Katrina Bridgman-Goines, Margaret A Sheridan
المصدر: PLoS ONE, Vol 15, Iss 11, p e0241352 (2020)
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/1932-6203Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Florin Tibu, Margaret A Sheridan, Katie A McLaughlin, Charles A Nelson, Nathan A Fox, Charles H Zeanah
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 7 (2016)
مصطلحات موضوعية: Institutionalization, working memory, Children, executive functioning, ADHD., Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://journal.frontiersin.org/Journal/10.3389/fpsyg.2016.01850/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
4دورية أكاديمية
المصدر: PLoS ONE, Vol 7, Iss 4, p e35744 (2012)
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://europepmc.org/articles/PMC3338535?pdf=renderTest; https://doaj.org/toc/1932-6203Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Nim Tottenham, Margaret A Sheridan
المصدر: Frontiers in Human Neuroscience, Vol 3 (2010)
مصطلحات موضوعية: Hippocampus, development, human, stress, adversity, Expression, Neurosciences. Biological psychiatry. Neuropsychiatry, RC321-571
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://journal.frontiersin.org/Journal/10.3389/neuro.09.068.2009/fullTest; https://doaj.org/toc/1662-5161Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Matthew Peverill, Maya L. Rosen, Lucy A. Lurie, Kelly A. Sambrook, Margaret A. Sheridan, Katie A. McLaughlin
المصدر: Developmental Cognitive Neuroscience, Vol 59, Iss , Pp 101180- (2023)
مصطلحات موضوعية: Threat, Deprivation, Adolescence, Cortical thickness, Brain structure, Neurophysiology and neuropsychology, QP351-495
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1878929322001232Test; https://doaj.org/toc/1878-9293Test; https://doaj.org/article/b4d2acfec10946ab9a7252159df6490cTest
الإتاحة: https://doi.org/10.1016/j.dcn.2022.101180Test
https://doaj.org/article/b4d2acfec10946ab9a7252159df6490cTest -
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Natalie L. Colich, Lindsay C. Hanford, David G. Weissman, Nicholas B. Allen, Elizabeth A. Shirtcliff, Liliana J. Lengua, Margaret A. Sheridan, Katie A. McLaughlin
المصدر: Developmental Cognitive Neuroscience, Vol 59, Iss , Pp 101187- (2023)
مصطلحات موضوعية: Adolescence, Trauma, Pubertal Timing, Amygdala, Connectivity, Externalizing Symptoms, Neurophysiology and neuropsychology, QP351-495
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S187892932200130XTest; https://doaj.org/toc/1878-9293Test; https://doaj.org/article/965ae725d8d74949a7300ce79e03877fTest
الإتاحة: https://doi.org/10.1016/j.dcn.2022.101187Test
https://doaj.org/article/965ae725d8d74949a7300ce79e03877fTest -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Garrisi, Kathryn, Mitchell, Mackenzie E., Fogleman, Nicholas D., Margaret A. Sheridan, Ph.D., Cohen, Jessica R.
مصطلحات موضوعية: Social and Behavioral Sciences, Psychology, FOS Psychology
العلاقة: https://osf.io/2em4qTest
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Margaret A. Sheridan, Katie A. McLaughlin
المصدر: Developmental Cognitive Neuroscience, Vol 54, Iss , Pp 101082- (2022)
مصطلحات موضوعية: Neurophysiology and neuropsychology, QP351-495
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1878929322000263Test; https://doaj.org/toc/1878-9293Test; https://doaj.org/article/3646923a8c2a425785098f4f943c1f15Test
الإتاحة: https://doi.org/10.1016/j.dcn.2022.101082Test
https://doaj.org/article/3646923a8c2a425785098f4f943c1f15Test -
10
المؤلفون: Daniel J. Bauer, Margaret A. Sheridan, Douglas H. Clements, Denis Dumas, Julie Sarama, Jessica R. Cohen, Weili Lin, Daniel McNeish
المصدر: Psychol Methods
مصطلحات موضوعية: Value (ethics), Quadratic equation, Offset (computer science), Computer science, Accelerating change, Econometrics, A priori and a posteriori, Educational psychology, Point (geometry), Psychology (miscellaneous), Article, Outcome (probability)
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::af0e96ded5a14eb2b8120f685d822e7dTest
https://doi.org/10.1037/met0000407Test