يعرض 1 - 10 نتائج من 268 نتيجة بحث عن '"Mangen, Anne"', وقت الاستعلام: 1.02s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية
  2. 2
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Hakemulder, Frank, Mangen, Anne

    المصدر: 57-78 ; 59 ; Reading Research Quarterly ; 1

    مصطلحات موضوعية: literacy, lesevitenskap, VDP::Humaniora: 000

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: Hakemulder, F. & Mangen, A. (2024) Literary Reading on Paper and Screens: Associations Between Reading Habits and Preferences and Experiencing Meaningfulness. Reading Research Quarterly, 59(1), 57-78; urn:issn:0034-0553; https://hdl.handle.net/11250/3117226Test; https://doi.org/10.1002/rrq.527Test; cristin:2219798

  3. 3
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Schulz-Heidorf, Katrin, Jernes, Margrethe (ORCID 0000-0001-6823-9681), Hoel, Trude, Mangen, Anne (ORCID 0000-0002-3415-1881)

    المصدر: European Early Childhood Education Research Journal. 2021 29(5):683-695.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 13

    مصطلحات جغرافية: Norway

  4. 4
    دورية أكاديمية
  5. 5
    دورية أكاديمية

    المصدر: Ven , I V D , Hakemulder , F & Mangen , A 2023 , ' ‘TL;DR’ (Too Long; Didn’t Read)? Cognitive Patience as a Mode of Reading: Exploring Concentration and Perseverance ' , Scientific Study of Literature , vol. 12 , no. 1 , pp. 68-86 . https://doi.org/10.61645/ssol.176Test

    مصطلحات موضوعية: Attention, Literature, Close reading, Hyperreading, skimming

    وصف الملف: application/pdf

  6. 6
    دورية أكاديمية

    المصدر: 272-286 ; 18 ; Nordic Journal of Digital Literacy ; 4

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: Norges forskningsråd: 275576; Norges forskningsråd: 314117; Erstad, O., Kucirkova, N. I., Mangen, A., Aarsand, P., & Blikstad-Balas, M. (2023). Reading in the digital age: Differences and commonalities across research approaches. Nordic Journal of Digital Literacy, (4), 272-286.; urn:issn:1891-943X; https://hdl.handle.net/11250/3119536Test; https://doi.org/10.18261/njdl.18.4.6Test; cristin:2213486

  7. 7
    دورية أكاديمية

    المصدر: 68-86 ; 12 ; Scientific Study of Literature ; 1

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: van de Ven, I., Hakemulder, F., & Mangen, A. (2023). ‘TL;DR’ (Too Long; Didn’t Read)? Cognitive Patience as a Mode of Reading: Exploring Concentration and Perseverance. Scientific Study of Literature, 12(1), 68–86; urn:issn:2210-4372; https://hdl.handle.net/11250/3115253Test; https://doi.org/10.61645Test/ ssol.176; cristin:2212948

  8. 8
    كتاب

    المصدر: Tid for lesing! ; page 203-223 ; ISBN 9788215053240 9788215053257

  9. 9
    كتاب

    المؤلفون: Mangen, Anne, Pirhonen, Antti

    المساهمون: Macrine, Sheila L., Fugate, Jennifer M. B.

    وصف الملف: application/pdf; 103-117; fulltext

    العلاقة: Movement Matters : How Embodied Cognition Informs Teaching and Learning; Mangen, A., & Pirhonen, A. (2022). Reading, Writing, Technology, and Embodiment. In S. L. Macrine, & J. M. B. Fugate (Eds.), Movement Matters : How Embodied Cognition Informs Teaching and Learning (pp. 103-117). The MIT Press. https://doi.org/10.7551/mitpress/13593.003.0013Test; CONVID_155812342; URN:NBN:fi:jyu-202209054468; http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202209054468Test

  10. 10
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: Why higher-level reading is important.

    المؤلفون: Schüller-Zwierlein, André1 asz@bibliothek.uni-regensburg.de, Mangen, Anne2 anne.mangen@uis.no, Kovač, Miha3 mihael.kovac@ff.uni-lj.si, van der Weel, Adrian4 A.H.van.der.Weel@hum.leidenuniv.nl

    المصدر: Library / Knjižnica. Apr2024, Vol. 68 Issue 1, p43-73. 31p.