-
1
المصدر: British Journal of Educational Psychology, v93 spec iss 2 p368-385 Aug 2023. 18 pp.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research
-
2
المصدر: International Journal of STEM Education, v10 Article 44 2023. 19 pp.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
الواصفات:
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Lee, Yung, Shin, Thomas, Tessier, Léa, Javidan, Arshia, Jung, James, Hong, Dennis, Strong, Andrew T., McKechnie, Tyler, Malone, Sarah, Jin, David, Kroh, Matthew, Dang, Jerry T.
المصدر: Surgery for Obesity and Related Diseases ; ISSN 1550-7289
مصطلحات موضوعية: Surgery
الإتاحة: https://doi.org/10.1016/j.soard.2024.03.011Test
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S1550728924001187?httpAccept=text/xmlTest
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S1550728924001187?httpAccept=text/plainTest -
4مؤتمر
المؤلفون: Harenz, Julia, Altmeyer, Kristin, Vogel, Markus, Brünken, Roland, Malone, Sarah
مصطلحات موضوعية: ddc:510, Logik, multiple externale Repräsentationen, Aussagenlogik, Formeln, Multimedia-Effekt
العلاقة: Beiträge zum Mathematikunterricht 2022; http://hdl.handle.net/2003/41493Test; http://dx.doi.org/10.17877/DE290R-23336Test
-
5
المصدر: Physical Review Physics Education Research, v17 n2 Article 020126 Jul-Dec 2021. 25 pp.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
الواصفات:
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research; Tests/Questionnaires
-
6
المصدر: Journal of Computer Assisted Learning, v36 n6 p781-798 Dec 2020. 18 pp.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research
-
7دورية أكاديميةDigital ink and differentiated subjective ratings for cognitive load measurement in middle childhood
المؤلفون: Altmeyer, Kristin, Barz, Michael, Lauer, Luisa, Peschel, Markus, Sonntag, Daniel, Brünken, Roland, Malone, Sarah
مصطلحات موضوعية: ddc:500, assessment, cognitive load measurement, extraneous load, intrinsic load, primary school, smartpen
العلاقة: http://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:291--ds-402857Test; hdl:20.500.11880/36198; http://dx.doi.org/10.22028/D291-40285Test
الإتاحة: https://doi.org/10.22028/D291-4028510.1111/bjep.12595Test
http://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:291--ds-402857Test -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Edelsbrunner, Peter, id_orcid:0 000-0001-9102-1090, Malone, Sarah, Hofer, Sarah Isabelle, id_orcid:0 000-0001-7267-9356, Küchemann, Stefan, Kuhn, Jochen, Schmid, Roman, Altmeyer, Kristin, Brünken, Roland, Lichtenberger, Andreas, id_orcid:0 000-0001-7739-3904
المصدر: International Journal of STEM Education, 10 (1)
مصطلحات موضوعية: Conceptual understanding, Representational competence, Multiple external representations, Latent variable modeling, Gender
وصف الملف: application/application/pdf
العلاقة: info:eu-repo/semantics/altIdentifier/wos/001010340800001; info:eu-repo/grantAgreement/SNF/Projekte GSW/204987; http://hdl.handle.net/20.500.11850/619530Test
الإتاحة: https://doi.org/20.500.11850/619530Test
https://doi.org/10.3929/ethz-b-000619530Test
https://doi.org/10.1186/s40594-023-00435-6Test
https://hdl.handle.net/20.500.11850/619530Test -
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Schreiter, Saskia, Friedrich, Anja, Fuhr, Hannah, Malone, Sarah, Brünken, Roland, Kuhn, Jochen, Vogel, Markus
المساهمون: Pädagogische Hochschule Heidelberg
المصدر: ZDM – Mathematics Education ; volume 56, issue 1, page 31-45 ; ISSN 1863-9690 1863-9704
مصطلحات موضوعية: General Mathematics, Education
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Malone, Sarah, Susac, Ana, Kuhn, Jochen, Küchemann, Stefan
المصدر: Frontiers in Psychology ; volume 14 ; ISSN 1664-1078
مصطلحات موضوعية: General Psychology