-
1
المصدر: International Journal of Education and Practice, v11 n1 p120-128 2023. 9 pp.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
الواصفات:
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Majadley , Enas
المصدر: International Journal of Membrane Science and Technology; Vol. 10 No. 1 (2023): Continuous publication; 1679-1691 ; 2410-1869
مصطلحات موضوعية: Inclusion Education, Students with Learning Disabilities, Regular Classroom
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://www.cosmosscholars.com/phms/index.php/ijmst/article/view/3061/1999Test; https://www.cosmosscholars.com/phms/index.php/ijmst/article/view/3061Test
الإتاحة: https://doi.org/10.15379/ijmst.v10i1.3061Test
https://www.cosmosscholars.com/phms/index.php/ijmst/article/view/3061Test -
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Majadley, Enas
المصدر: Yearbook of Pedagogy; Vol. 43 (2020); 197-210 ; Rocznik Pedagogiczny; Tom 43 (2020); 197-210 ; 2719-888X ; 0137-9585
مصطلحات موضوعية: Arab society in Israel, students with disabilities, inclusive education, special education, teacher’s attitudes
وصف الملف: application/pdf
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Majadley, Enas
المصدر: Yearbook of Pedagogy; Vol. 41 (2018); 171-181 ; Rocznik Pedagogiczny; Tom 41 (2018); 171-181 ; 2719-888X ; 0137-9585
وصف الملف: application/pdf
-
5دورية
المؤلفون: Majadley, Enas
المصدر: Yearbook of Pedagogy; December 2020, Vol. 43 Issue: 1 p197-210, 14p