-
1دورية
المؤلفون: Maatta, Stephanie L., Bonnici, Laurie J.
المصدر: Electronic library, 2014; v.32 n.4:p.493-507
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Bonnici, Laurie J., Maatta, Stephanie L., Klose, M. Katherine, Julien, Heidi, Bajjaly, Stephen
المصدر: Studies in Higher Education. 2016 41(8):1389-1407.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 19
الواصفات: Case Studies, Graduate Students, Comparative Analysis, Focus Groups, Online Courses, Library Science, Information Science, Student Attitudes, Asynchronous Communication, Synchronous Communication, Technology Uses in Education, Educational Technology, Distance Education, Teleconferencing, Content Analysis, Tuition, Costs, Coding, Course Content, Individualized Instruction, Pacing, Sequential Approach
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Maatta, Stephanie L.
المصدر: Library Journal. Oct 2010 135(17):22-29.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 8
الواصفات: Labor Market, Graduate Surveys, Occupational Surveys, Salaries, Salary Wage Differentials, Compensation (Remuneration), Job Placement, Employment Potential, Employment Opportunities, Librarians, Unemployment
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Bonnici, Laurie J., Maatta, Stephanie L., Wells, Muriel K., Brodsky, Jackie, Meadows,, Charles W.
المصدر: Journal of Education for Library and Information Science, 2012 Apr 01. 53(2), 115-129.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/23249103Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Bonnici, Laurie J., Maatta, Stephanie L., Wells, Muriel K.
المصدر: New Library World, 2009, Vol. 110, Issue 11/12, pp. 512-528.
-
6دورية أكاديمية
المصدر: New Library World ; volume 116, issue 9/10, page 503-516 ; ISSN 0307-4803
مصطلحات موضوعية: Library and Information Sciences
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Bonnici, Laurie J., Maatta, Stephanie L., Klose, M. Katherine, Julien, Heidi, Bajjaly, Stephen
المصدر: Studies in Higher Education ; volume 41, issue 8, page 1389-1407 ; ISSN 0307-5079 1470-174X
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Bonnici, Laurie J.1 (AUTHOR) lbonnici@slis.ua.edu, Maatta, Stephanie L.2 (AUTHOR), Klose, M. Katherine3 (AUTHOR), Julien, Heidi4 (AUTHOR), Bajjaly, Stephen2 (AUTHOR)
المصدر: Studies in Higher Education. Aug2016, Vol. 41 Issue 8, p1389-1407. 19p. 1 Diagram, 2 Charts.
مصطلحات موضوعية: *STUDENT-centered learning, *ACTIVE learning, *ONLINE education, *CURRICULUM, *HIGHER education
-
9دورية
المؤلفون: Maatta, Stephanie L. (AUTHOR)
المصدر: Library Journal. 10/15/2012, Vol. 137 Issue 17, p18-25. 8p.
-
10دورية
المؤلفون: Maatta, Stephanie L.1 es7746@wayne.edu
المصدر: Library Journal. 10/15/2011, Vol. 136 Issue 17, p20-27. 8p. 7 Charts.