-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: McCord, Kieren H. (ORCID
0000-0003-1452-3948 ), Ayer, Steven K., Perry, Logan A. (ORCID0000-0003-1558-2579 ), Patil, Karan R. (ORCID0000-0002-8553-8621 ), London, Jeremi S., Khoury, Vanessa, Wu, Wei (ORCID0000-0002-7024-3812 )المصدر: Education Sciences. 2022 12.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 21
Sponsoring Agency: National Science Foundation (NSF)
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Huang, Wen (ORCID
0000-0002-9155-0547 ), London, Jeremi S., Perry, Logan A.المصدر: Journal of Statistics and Data Science Education. 2023 31(2):179-187.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 9
الواصفات: Student Projects, Active Learning, Student Attitudes, Relevance (Education), Engineering Education, Statistics Education, Comparative Analysis, Synchronous Communication, Electronic Learning, Educational Environment, Online Courses, Undergraduate Students, Introductory Courses, Self Concept
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Holloman, Teirra K. (ORCID
0000-0001-8699-2466 ), Lee, Walter C. (ORCID0000-0001-5082-1411 ), London, Jeremi S., Hawkins Ash, Chaneé D., Watford, Bevlee A.المصدر: Journal of Engineering Education. Oct 2021 110(4):1027-1048.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 22
Sponsoring Agency: National Science Foundation (NSF)
الواصفات: Engineering Education, Educational Research, Student Participation, Student Evaluation, African American Students, Correlation, Computer Science Education
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: London, Jeremi S. (ORCID
0000-0001-7441-9216 ), Lee, Walter C. (ORCID0000-0001-5082-1411 ), Hawkins Ash, Chaneé D.المصدر: Journal of Engineering Education. Oct 2021 110(4):1003-1026.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 24
Sponsoring Agency: National Science Foundation (NSF)
الواصفات: African American Students, STEM Education, Racial Bias, Equal Education, Disproportionate Representation, Social Bias, Gender Bias, Engineering Education, Access to Education, Educational Quality, Elementary Secondary Education
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Brunhaver, Samantha R., Bekki, Jennifer M., Carberry, Adam R., London, Jeremi S., McKenna, Ann F.
المصدر: Advances in Engineering Education. Fall 2018 7(1).
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 12
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Bekki, Jennifer M., Huerta, Mark, London, Jeremi S., Melton, Doug, Vigeant, Margot, Williams, Julia M.
المصدر: Advances in Engineering Education. Fall 2018 7(1).
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 11
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: London, Jeremi S., Bekki, Jennifer M., Brunhaver, Samantha R., Carberry, Adam R., McKenna, Ann F.
المصدر: Advances in Engineering Education. Fall 2018 7(1).
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 12
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Huerta, Mark, London, Jeremi S., McKenna, Ann
وصف الملف: Pages 1073-1091; application/pdf
العلاقة: http://ijee.ieTest/; http://hdl.handle.net/10919/113444Test; 38; Huerta, Mark [0000-0003-2962-0724]
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Reeping, David, Lee, Walter C., London, Jeremi S.
مصطلحات موضوعية: data analysis, person-centered approaches, quantitative, race, ethnicity, undergraduate, underrepresented students
وصف الملف: application/pdf
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Huang, Wen, London, Jeremi S., Perry, Logan A.
مصطلحات موضوعية: Active learning, Engineering education, Experiential learning, Introductory statistics, Statistics education
وصف الملف: application/pdf