-
1
المؤلفون: Ljungblad, Ann-Louise, 1961
مصطلحات موضوعية: pupil health team, proactive, systematic quality work, relational pedagogy, sustainability
وصف الملف: electronic
-
2
المؤلفون: Ljungblad, Ann-Louise
المصدر: Childhood & Philosophy. 19:01-31
مصطلحات موضوعية: children’s rights, Girl Rising movement, post-truth, existential paradigm, acknowledgements, grown-up way
وصف الملف: electronic
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-58953Test
https://doi.org/10.12957/childphilo.2023.69835Test
https://mau.diva-portal.org/smash/get/diva2:1746284/FULLTEXT01.pdfTest -
3
المؤلفون: Ljungblad, Ann-Louise
المصدر: Journal of Education for Teaching. 49(5):785-797
وصف الملف: electronic
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-58924Test
https://doi.org/10.1080/02607476.2022.2151343Test
https://mau.diva-portal.org/smash/get/diva2:1746260/FULLTEXT01.pdfTest -
4
المؤلفون: Walfridsson, Jonas, Ljungblad, Ann-Louise, Roos, Helena, 1974, Träff, Ulf
مصطلحات موضوعية: Matematikens didaktik, Mathematics education
وصف الملف: electronic
-
5
المؤلفون: Ljungblad, Ann-Louise
المصدر: International Journal of Inclusive Education. 25(7):860-876
وصف الملف: print
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-58933Test
https://doi.org/10.1080/13603116.2019.1581280Test -
6
المؤلفون: Ljungblad, Ann-Louise, Rinne, Ilona
المصدر: Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk. 6:158-173
وصف الملف: electronic
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-58873Test
https://mau.diva-portal.org/smash/get/diva2:1746238/FULLTEXT01.pdfTest -
7
المؤلفون: Ljungblad, Ann-Louise, Berhanu, Girma
المصدر: International Journal of Special Education. 35(1):5-17
وصف الملف: electronic
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-58865Test
https://doi.org/10.52291/ijse.2020.35.1Test
https://mau.diva-portal.org/smash/get/diva2:1746244/FULLTEXT01.pdfTest -
8
المؤلفون: Ljungblad, Ann-Louise
المصدر: Educare. (4):60-87
وصف الملف: electronic
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-58872Test
https://doi.org/10.24834/educare.2020.4.3Test
https://mau.diva-portal.org/smash/get/diva2:1746239/FULLTEXT01.pdfTest -
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Ljungblad, Ann-Louise (ORCID
0000-0002-8148-9172 )المصدر: International Journal of Inclusive Education. 2021 25(7):860-876.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 17
الواصفات: Inclusion, Teacher Student Relationship, Equal Education, Social Justice, Educational Practices, Interaction, Student Diversity, Democratic Values, Student Participation, Models, Social Influences, Special Needs Students
-
10
المؤلفون: Hellström, Lisa, 1979, Ljungblad, Ann-Louise, Andersson, Helena
المصدر: Hälsa i Lärande och Lärarutbildning.
مصطلحات موضوعية: health, learning, teacher education, school
وصف الملف: print