-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Patti C. Parker, Lauren D. Goegan, Lia M. Daniels
المصدر: Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: Conceptions of assessment, student-athletes, mixed-methods, perceived control, emotions, Sammy King Fai Hui, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2331-186XTest
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Amanda I. Radil, Lauren D. Goegan, Lia M. Daniels
المصدر: Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
مصطلحات موضوعية: teachers motivation strategies, student motivation, design principles, qualitative description, cross-theoretical, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/feduc.2023.1040996/fullTest; https://doaj.org/toc/2504-284XTest
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Patti C. Parker, Adam M. Beeby, Lia M. Daniels
المصدر: Frontiers in Sports and Active Living, Vol 4 (2022)
مصطلحات موضوعية: athletes, COVID-19, basic psychological needs, athlete identity, motivation, Sports, GV557-1198.995
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fspor.2022.814301/fullTest; https://doaj.org/toc/2624-9367Test
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Canadian Journal for New Scholars in Education, Vol 11, Iss 2 (2020)
مصطلحات موضوعية: Education
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Lia M. Daniels, Kathleen E. Kennedy
المصدر: Canadian Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 10, Iss 2 (2019)
مصطلحات موضوعية: APA Style, Self-determination Theory, pedagogy, basic psychological needs, Style APA, théorie de l’auto-détermination, pédagogie, besoins psychologiques de base, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ojs.lib.uwo.ca/index.php/cjsotl_rcacea/article/view/8176/6678Test; https://doaj.org/toc/1918-2902Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Lia M. Daniels, Kendra Wells
المصدر: Teacher Educator. 2024 59(2):239-258.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 20
الواصفات: Psychological Patterns, Preservice Teachers, Foreign Countries, Beliefs, Emotional Response, Student Experience, Evaluation, Theory Practice Relationship, Undergraduate Students, Secondary School Teachers, Grading
مصطلحات جغرافية: Canada
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Virginia M. C. Tze (ORCID
0000-0001-5580-4872 ), Vanessa L. Rilkoff, Lia M. Daniels, Patti C. Parkerالمصدر: Canadian Journal of School Psychology. 2024 39(1):100-108.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 9
الواصفات: Foreign Countries, Undergraduate Students, Psychological Patterns, Cognitive Restructuring, Student Attitudes, Student Interests, Misconceptions
مصطلحات جغرافية: Canada
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Lauren Denise Goegan, Lily Le, Brigitte P. Rioux, Lia M. Daniels
المصدر: Canadian Journal for New Scholars in Education, Vol 10, Iss 1 (2019)
مصطلحات موضوعية: Assistive Technology (AT), Post-Secondary Education, Higher Education, Students with Disabilities, Motivation, Education
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Lia M. Daniels, Cheryl Poth, Lauren D. Goegan
المصدر: Frontiers in Education, Vol 3 (2018)
مصطلحات موضوعية: teachers' personal responsibility, student motivation, mixed methods, convergent design, joint displays, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/article/10.3389/feduc.2018.00091/fullTest; https://doaj.org/toc/2504-284XTest
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Virginia M. C. Tze, Lia M. Daniels, Erin Buhr, Lily Le
المصدر: Frontiers in Education, Vol 2 (2017)
مصطلحات موضوعية: massive open online courses, achievement affects, engagement, longitudinal, profiles, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://journal.frontiersin.org/article/10.3389/feduc.2017.00065/fullTest; https://doaj.org/toc/2504-284XTest