Personality traits, money attitudes and consumer decision‐making styles as predictors of investment products choice in South Africa

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Personality traits, money attitudes and consumer decision‐making styles as predictors of investment products choice in South Africa
المؤلفون: Lesego Jenny Ngcamu, Emmanuel Silva Quaye, Sylvester Senyo Horvey, Divaries Cosmas Jaravaza
المصدر: Journal of Consumer Behaviour. 22:618-631
بيانات النشر: Wiley, 2023.
سنة النشر: 2023
مصطلحات موضوعية: Social Psychology, Applied Psychology
تدمد: 1479-1838
1472-0817
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0d3f2ce8dc1e95062bff0435a1298fe7Test
https://doi.org/10.1002/cb.2146Test
حقوق: OPEN
رقم الانضمام: edsair.doi...........0d3f2ce8dc1e95062bff0435a1298fe7
قاعدة البيانات: OpenAIRE