-
1
المؤلفون: Forsler, Annika, Nilsson, Pernilla, Walan, Susanne, 1963
المصدر: Journal of Biological Education.
مصطلحات موضوعية: Learning context, environmental education, pedagogical content knowledge, sustainable development, vocational education, Biology, Biologi
وصف الملف: electronic
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-99172Test
https://doi.org/10.1080/00219266.2024.2320110Test
https://kau.diva-portal.org/smash/get/diva2:1848627/FULLTEXT01.pdfTest -
2رسالة جامعية
المؤلفون: Corcoll López, Cristina
المساهمون: University/Department: Universitat Ramon Llull. FPCEEB - Ciencies de l'Educació
مرشدي الرسالة: González Davies, María
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Llengua addicional, Didàctica de la llengua addicional, Alternança de llengües, Context formal d'aprenentatge, Educació primària, Lengua adicional, Didáctica de la lengua adicional, Alternancia de lenguas, Contexto formal de aprendizaje, Educación primaria, Translanguaging, Additional language, Additional language teaching, Codeswitching, Formal learning context, Primary education, Educació
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: http://hdl.handle.net/10803/108963Test
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Northeast Regional OER Summit
مصطلحات موضوعية: OER, Research Design, teaching sequence, Multimodal, Francophone minority learning context
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Ávila-Gómez, Andrés, Vélez Santamaría, David
مصطلحات موضوعية: contexto de aprendizaje, enseñanaza de la arquitectura, enseñanza profesional, escuelas de arquitectura, programa de estudios superiores, architectural education, architecture school, higher education program, learning context, professional education
العلاقة: Núm. 1 , Año 2024 : enero - junio; 26; Revista de Arquitectura; Chadoin, O. (2021). Sociologie de l’architecture et des architectes. Editions Parenthèses.; Cohen, J. (2015). La coupure entre architectes et intellectuels, ou les enseignements de l’italophilie. Mardaga; Moulin, R., Dubost, F., Gras, A., Lautman, J., Martinon, J. & Schnapper. (1973). Les architects: métamorphose d’une profession libérale. Calmann-Lévy; https://doi.org/10.14718/RevArq.2024.26.5278Test
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Edunesia : Jurnal Ilmiah Pendidikan; Vol. 5 No. 1 (2024); 474-487 ; 2722-7790 ; 2722-5194 ; 10.51276/edu.v5i1
مصطلحات موضوعية: Student’s Responses, Teaching-Learning Context, Wordwall Unjumbled Word
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://edunesia.org/index.php/edu/article/view/712/359Test; https://edunesia.org/index.php/edu/article/view/712Test
الإتاحة: https://doi.org/10.51276/edu.v5i1.712Test
https://doi.org/10.51276/edu.v5i1Test
https://edunesia.org/index.php/edu/article/view/712Test -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Juan-Garau, María
المصدر: Language Value; Vol. 7 (2015); p. 45-60
مصطلحات موضوعية: study abroad, speaking skills, oral competence, EFL, SLA, learning context, estancia en el extranjero, habilidades conversacionales, competencia oral, ILE, ASL, contexto de aprendizaje
وصف الملف: application/pdf
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Lana Maldonado
المصدر: Sciences du Jeu, Vol 20 (2023)
مصطلحات موضوعية: video game, serious games, narrative engagement, learning engagement, formal learning context, Recreation. Leisure, GV1-1860
وصف الملف: electronic resource
-
8
المؤلفون: Arvidsson, Klara, 1983, Rocher Hahlin, Céline
المصدر: Moderna Språk. 116(2):21-44
مصطلحات موضوعية: foreign language learning, learning context, Extramural French, university students, Sweden
وصف الملف: print
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-213606Test
https://doi.org/10.58221/mosp.v116i2.12136Test -
9
المؤلفون: Rocher Hahlin, Céline, Arvidsson, Klara
المصدر: Moderna Språk. 116(2):21-44
مصطلحات موضوعية: foreign language learning, Extramural French, learning context, L3, university students
وصف الملف: electronic
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:du-45469Test
https://doi.org/10.58221/mosp.v116i2.12136Test
https://du.diva-portal.org/smash/get/diva2:1737357/FULLTEXT01.pdfTest -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Zariet Mukhamcherievna Shadzhe
المصدر: Вестник Майкопского государственного технологического университета, Vol 0, Iss 1, Pp 126-133 (2023)
مصطلحات موضوعية: educational translation, communicative methodology, grammar-translation method, direct and reverse translation, pure translation, bilingual exercises, learning context, situational use of translation, social interaction, algorithm of actions, language activity, language competence, Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource