-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Alireza Bekhrad, Behdokht Mall-Amiri, Nacim Shangarffam
المصدر: Journal of Modern Research in English Language Studies, Vol 11, Iss 3, Pp 51-78 (2024)
مصطلحات موضوعية: language learning anxiety, learners’ perceptions, reducing anxiety strategies, sources of anxiety, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://jmrels.journals.ikiu.ac.ir/article_3239.htmlTest; https://doaj.org/toc/2676-5357Test
-
2رسالة جامعية
المؤلفون: Santos Menezes, Edleide
المساهمون: University/Department: Universitat de les Illes Balears. Departament de Filologia Espanyola, Moderna i Llatina
مرشدي الرسالة: Juan Garau, Maria
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: AICLE (Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lengua Extranjera), Enseñanza Formal de Inglés Lengua Extranjera (EFI), Ansiedad en el aprendizaje de LE, Disposición a Comunicarse en LE (DAC-LE), rendimiento en LE, Content and Language Integrated Learning (CLIL), English Formal Instruction (EFI), language learning anxiety, Willingness to Communicate (WTC), achievement in EFL., Lingüística Aplicada
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: http://hdl.handle.net/10803/291816Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Piriya Thaksanan
المصدر: English Language Teaching Educational Journal, Vol 7, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: business correspondence, EFL writing anxiety, learning anxiety, second language writing, Education, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.journal2.uad.ac.id/index.php/eltej/article/view/10412Test; https://doaj.org/toc/2621-6485Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Xia Yin, HePing Zhang, Meng Chen
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
مصطلحات موضوعية: educational anxiety, learning anxiety, parenting style, extracurricular tutoring, academic competition, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2024.1380363/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Shuang Zheng, Junliang Zhang, Jingming Wang, Ruiqing Shen
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
مصطلحات موضوعية: learning anxiety, academic burnout, academic peer support, academic self-efficacy, freshmen, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2024.1340142/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Roser Bono, María Isabel Núñez-Peña, Carlos Campos-Rodríguez, Belén González-Gómez, Vicenç Quera
المصدر: International Journal of Educational Research Open, Vol 6, Iss , Pp 100332- (2024)
مصطلحات موضوعية: Online learning anxiety, Math anxiety, COVID-19 anxiety, Self-perceived performance, Higher education, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666374024000141Test; https://doaj.org/toc/2666-3740Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: McClure Katelyn Lee, Chen Hung-Tao Michael
المصدر: Psychology of Language and Communication, Vol 28, Iss 1, Pp 233-260 (2024)
مصطلحات موضوعية: online learning, lecture video design, non-native english speaking instructor, learning anxiety, Oral communication. Speech, P95-95.6, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2083-8506Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Jia Hu, Tinghu Kang, Jianhong Zhang, Xingwen Ma
المصدر: Acta Psychologica, Vol 248, Iss , Pp 104350- (2024)
مصطلحات موضوعية: Migrant middle school students, Learning anxiety, Unknown locus of control, Learning goal distress, Excessive learning motivation, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0001691824002270Test; https://doaj.org/toc/0001-6918Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Renzhong Peng, Shiying Wang, Na Liu
المصدر: Heliyon, Vol 10, Iss 4, Pp e26112- (2024)
مصطلحات موضوعية: Online learning anxiety, Chinese EFL students, College English course, Post-COVID-19 era, Science (General), Q1-390, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2405844024021431Test; https://doaj.org/toc/2405-8440Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Ahmet Buğra İnalöz, Semih Babatürk, Kürşad Yılmaz
المصدر: e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, Vol 10, Iss 2, Pp 271-284 (2023)
مصطلحات موضوعية: foreign language learning motivation, foreign language learning anxiety, turkish, turkish as a foreign language, Theory and practice of education, LB5-3640, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/3071505Test; https://doaj.org/toc/2148-8940Test