دورية أكاديمية

Testing Measurement Invariance across Groups of Children with and without Attention-Deficit/ Hyperactivity Disorder: Applications for Word Recognition and Spelling Tasks

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Testing Measurement Invariance across Groups of Children with and without Attention-Deficit/ Hyperactivity Disorder: Applications for Word Recognition and Spelling Tasks
المؤلفون: Lúcio, Patrícia S., Salum, Giovanni, Swardfager, Walter, Mari, Jair de Jesus, Pan, Pedro M., Bressan, Rodrigo A., Gadelha, Ary, Rohde, Luis A., Cogo-Moreira, Hugo
المساهمون: Conselho Nacional de Desenvolvimento Científico e Tecnológico, Fundação de Amparo à Pesquisa do Estado de São Paulo
المصدر: Frontiers in Psychology ; volume 8 ; ISSN 1664-1078
بيانات النشر: Frontiers Media SA
سنة النشر: 2017
المجموعة: Frontiers (Publisher - via CrossRef)
مصطلحات موضوعية: General Psychology
نوع الوثيقة: article in journal/newspaper
اللغة: unknown
DOI: 10.3389/fpsyg.2017.01891
DOI: 10.3389/fpsyg.2017.01891/full
الإتاحة: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2017.01891Test
رقم الانضمام: edsbas.E4EA7F3A
قاعدة البيانات: BASE