التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: |
Testing Measurement Invariance across Groups of Children with and without Attention-Deficit/ Hyperactivity Disorder: Applications for Word Recognition and Spelling Tasks |
المؤلفون: |
Lúcio, Patrícia S., Salum, Giovanni, Swardfager, Walter, Mari, Jair de Jesus, Pan, Pedro M., Bressan, Rodrigo A., Gadelha, Ary, Rohde, Luis A., Cogo-Moreira, Hugo |
المساهمون: |
Conselho Nacional de Desenvolvimento Científico e Tecnológico, Fundação de Amparo à Pesquisa do Estado de São Paulo |
المصدر: |
Frontiers in Psychology ; volume 8 ; ISSN 1664-1078 |
بيانات النشر: |
Frontiers Media SA |
سنة النشر: |
2017 |
المجموعة: |
Frontiers (Publisher - via CrossRef) |
مصطلحات موضوعية: |
General Psychology |
نوع الوثيقة: |
article in journal/newspaper |
اللغة: |
unknown |
DOI: |
10.3389/fpsyg.2017.01891 |
DOI: |
10.3389/fpsyg.2017.01891/full |
الإتاحة: |
https://doi.org/10.3389/fpsyg.2017.01891Test |
رقم الانضمام: |
edsbas.E4EA7F3A |
قاعدة البيانات: |
BASE |