-
1
المصدر: International Journal of Educational Technology in Higher Education, v20 Article 12 2023. 20 pp.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
الواصفات:
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Marczuk, Anna, Lörz, Markus
المصدر: Journal of Studies in International Education. Sage. 2024, 28(2), pp. 165-184. ISSN 1028-3153. eISSN 1552-7808. Available under: doi:10.1177/10283153221150116
مصطلحات موضوعية: ddc:300
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:352-2-1pgev4k7fgzzo9Test; http://dx.doi.org/10.1177/10283153221150116Test
الإتاحة: https://doi.org/10.1177/10283153221150116Test
http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:352-2-1pgev4k7fgzzo9Test -
3دورية
المؤلفون: Rußmann, Mareike, Lörz, Markus, Netz, Nicolai
المصدر: Forschung & Lehre, 30, 1, 34-35
مصطلحات موضوعية: Bildung und Erziehung, Education, Bildungswesen tertiärer Bereich, University Education, Studium, Behinderung, Studienbedingung, Studienabbruch, Bundesrepublik Deutschland, studies (academic), disability, study conditions, abandonment of studies, Federal Republic of Germany, 29900, 10200
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Rußmann, Mareike, Netz, Nicolai, Lörz, Markus
المصدر: Higher education : the international journal of higher education research
مصطلحات موضوعية: Bildung und Erziehung, Education,
DZHW survey "Studying in Corona Times" (2020) (doi:10.21249/DZHW:sitco2020:1.0.0), Bildungswesen tertiärer Bereich, University Education, Studium, Hochschulbildung, Behinderung, Studienabbruch, soziale Integration, sozioökonomische Faktoren, Bundesrepublik Deutschland, studies (academic), university level of education, disability, abandonment of studies, social integration, socioeconomic factors, Federal Republic of Germany الوقت: 29900, 10200
العلاقة: https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/90856Test; https://doi.org/10.1007/s10734-023-01111-yTest
الإتاحة: https://doi.org/10.1007/s10734-023-01111-yTest
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/90856Test -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Engel, Ole, Zimmer, Lena M., Lörz, Markus, Mayweg-Paus, Elisabeth
المساهمون: Universitat Oberta de Catalunya
المصدر: International Journal of Educational Technology in Higher Education ; volume 20, issue 1 ; ISSN 2365-9440
مصطلحات موضوعية: Computer Science Applications, Education
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Marczuk, Anna, Lörz, Markus
المساهمون: German Research Foundation, German Federal Ministry of Education and Research
المصدر: Journal of Studies in International Education ; volume 28, issue 2, page 165-184 ; ISSN 1028-3153 1552-7808
مصطلحات موضوعية: Education
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Rußmann, Mareike, Netz, Nicolai, Lörz, Markus
المصدر: Higher Education (00181560); Jul2024, Vol. 88 Issue 1, p183-208, 26p
مصطلحات موضوعية: SCHOOL dropouts, STUDENTS with disabilities, HIGHER education, SOCIAL integration, LEARNING
-
8
المصدر: Higher Education: The International Journal of Higher Education Research, v77 n3 p381-402 Mar 2019. 22 pp.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
الواصفات:
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research
-
9
-
10