-
1مؤتمر
المؤلفون: Thanheiser, Eva, Rosencrans, Brenda, Ellis, Brittney, Sugimoto, Amanda, Kulow, Torrey, Robinson, Molly
المصدر: North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. 2021 (pter).
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
2مؤتمر
المؤلفون: Kulow, Torrey, Izsák, Andrew, Stevenson, Dean
المصدر: North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. 2016 (pter).
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Mathematics Teacher Educator. Sep 2019 8(1):49-75.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Mathematics Teacher Educator, 2019 Sep 01. 8(1), 49-75.
-
5مؤتمر
المؤلفون: Ellis, Amy B., Ozgur, Zekiye, Kulow, Torrey, Dogan, Muhammed Faith, Williams, Caroline, Amidon, Joel
المصدر: North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. 2013 (pter).
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Sponsoring Agency: National Science Foundation (NSF)
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Izsák, Andrew, Beckmann, Sybilla, Kulow, Torrey
المصدر: Mathematics Teaching in the Middle School. Nov 2018 24(3):164-171.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Sponsoring Agency: National Science Foundation (NSF)
-
7تقرير
المؤلفون: Beckmann, Sybilla, Kulow, Torrey K.
المصدر: Advances in STEM Education. 2018.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Sponsoring Agency: National Science Foundation (NSF)
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Ellis, Amy B., Ozgur, Zekiye, Kulow, Torrey
المصدر: Mathematical Thinking and Learning: An International Journal. 2016 18(3):151-181.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Sponsoring Agency: National Science Foundation (NSF)
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Weber, Eric, Ellis, Amy, Kulow, Torrey
المصدر: Mathematics Teacher. Aug 2014 108(1):24-30.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Williams, Caroline C, Amidon, Joel, Ellis, Amy B, ÖZGÜR, ZEKİYE, Kulow, Torrey
العلاقة: c66ea56f-552b-4e25-86a9-9e88db5c3527; https://avesis.deu.edu.tr/publication/details/c66ea56f-552b-4e25-86a9-9e88db5c3527/oaiTest
الإتاحة: https://doi.org/10.1016/j.jmathb.2015.06.004Test
https://avesis.deu.edu.tr/publication/details/c66ea56f-552b-4e25-86a9-9e88db5c3527/oaiTest