يعرض 1 - 10 نتائج من 60 نتيجة بحث عن '"Kofner, Bella"', وقت الاستعلام: 1.25s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Shevchuk-Hill, Sergey (ORCID 0000-0001-6424-1768), Szczupakiewicz, Shana, Kofner, Bella, Gillespie-Lynch, Kristen

    المصدر: Journal of Autism and Developmental Disorders. Oct 2023 53(10):3901-3915.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 15

  2. 2
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Waisman, T. C., Williams, Zachary J. (ORCID 0000-0001-7646-423X), Cage, Eilidh (ORCID 0000-0001-6281-1632), Santhanam, Siva Priya (ORCID 0000-0003-0155-9597), Magiati, Iliana, Dwyer, Patrick (ORCID 0000-0003-1779-5252), Stockwell, Kayden M., Kofner, Bella, Brown, Heather (ORCID 0000-0002-5290-0057), Davidson, Denise (ORCID 0000-0003-2280-351X), Herrell, Jessye, Shore, Stephen M., Caudel, Dave, Gurbuz, Emine (ORCID 0000-0001-8125-5088), Gillespie-Lynch, Kristen (ORCID 0000-0001-7292-3945)

    المصدر: Autism: The International Journal of Research and Practice. Feb 2023 27(2):356-370.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 15

  3. 3
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Oredipe, Tomisin, Kofner, Bella, Riccio, Ariana (ORCID 0000-0002-8658-7417), Cage, Eilidh (ORCID 0000-0001-6281-1632), Vincent, Jonathan, Kapp, Steven K., Dwyer, Patrick (ORCID 0000-0003-1779-5252), Gillespie-Lynch, Kristen (ORCID 0000-0001-7292-3945)

    المصدر: Autism: The International Journal of Research and Practice. Jan 2023 27(1):200-212.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 13

  4. 4
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Gillespie-Lynch, Kristen (ORCID 0000-0001-7292-3945), Hotez, Emily, Zajic, Matthew (ORCID 0000-0002-9806-4832), Riccio, Ariana (ORCID 0000-0002-8658-7417), DeNigris, Danielle, Kofner, Bella, Bublitz, Dennis, Gaggi, Naomi, Luca, Kavi

    المصدر: Autism: The International Journal of Research and Practice. Oct 2020 24(7):1898-1912.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 15

    Sponsoring Agency: National Center for Special Education Research (ED)

    معرفات التقييم و الدراسة: Test of Nonverbal Intelligence, Woodcock Reading Mastery Test

    IES Funded: Yes

  5. 5
    تقرير

    المؤلفون: Gillespie-Lynch, Kristen (ORCID 0000-0001-7292-3945), Hotez, Emily, Zajic, Matthew (ORCID 0000-0002-9806-4832), Riccio, Ariana (ORCID 0000-0002-8658-7417), DeNigris, Danielle, Kofner, Bella, Bublitz, Dennis, Gaggi, Naomi, Luca, Kavi

    المصدر: Grantee Submission. 2020.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 15

    Sponsoring Agency: National Center for Special Education Research (ED)

    معرفات التقييم و الدراسة: Test of Nonverbal Intelligence, Woodcock Reading Mastery Test

    IES Funded: Yes

  6. 6
    دورية أكاديمية
  7. 7
    دورية أكاديمية
  8. 8
    دورية أكاديمية
  9. 9
    دورية أكاديمية

    المساهمون: Rowan University internal discretionary funds, New Jersey Governor’s Council for Medical Research and Treatment of Autism Predoctoral Fellowship, National Institute of Mental Health

    المصدر: Autism ; ISSN 1362-3613 1461-7005

    مصطلحات موضوعية: Developmental and Educational Psychology

  10. 10
    دورية أكاديمية

    المساهمون: University of Calgary, Vanderbilt University, Psychology, Metropolitan State University of Denver, University of Western Australia, University of California, Davis, University of Virginia, CUNY College of Staten Island, University of Alberta, Loyola University, Chicago, City University of New York, Adelphi University, University of Portsmouth, orcid:0000-0001-6281-1632

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: Waisman TC, Williams ZJ, Cage E, Santhanam SP, Magiati I, Dwyer P, Stockwell KM, Kofner B, Brown H, Davidson D, Herrell J, Shore S, Caudel D, Gurbuz E & Gillespie-Lynch K (2022) Learning from the Experts: Evaluating a Participatory Autism and Universal Design Training for University Educators. Autism. https://doi.org/10.1177/13623613221097207Test; http://hdl.handle.net/1893/34157Test; WOS:000808093000001; 1809010; http://dspace.stir.ac.uk/bitstream/1893/34157/1/Waisman%20et%20al%202022%20accepted%20version.pdfTest