-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Kloosterman, Rianne, de Graaf, Paul M.
المصدر: Oxford Review of Education. Jun 2010 36(3):363-384.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 22
الواصفات: Careers, Grade Repetition, Foreign Countries, Socioeconomic Background, Gender Differences, Students, Academic Achievement, Secondary Education, Data Analysis, Evaluation Methods, Influences
مصطلحات جغرافية: Netherlands
-
2دورية أكاديمية
المصدر: European Sociological Review, 2011 Jun 01. 27(3), 291-306.
الوصول الحر: http://dx.doi.org/10.1093/esr/jcq007Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Kloosterman, Rianne, de Graaf, Paul M.
المصدر: Oxford Review of Education, 2010 Jun 01. 36(3), 363-384.
الوصول الحر: http://dx.doi.org/10.1080/03054981003775244Test
-
4
المؤلفون: Kloosterman, Rianne, Schmeets, H.
المساهمون: RS: FASoS - CERiM, RS: FdR Research Group ITEM, RS: FASOS - MACIMIDE, Political Science, RS: FASoS PCE
المصدر: Statistische Trends. CBS
Statistische Trendsالوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::3fa417aa3089169c589a18236896f80fTest
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/a11feea7-fb1d-4965-8a06-8aa7c488f7ddTest -
5
المؤلفون: Smelt, Maaike, Faber, Folkert, Binnema, Doede J., Leistra, Nynke, Sanders, Ilson, Ebbinge, Arianne, de Jong, Rosalie, Hiemstra, Stan, van der Veen, Mariska, Kloosterman, Rianne, Wekema, Lieske
المساهمون: Biobased Ingredients and Materials
المصدر: DiAgRaMs final symposium
مصطلحات موضوعية: flow cytometry, biomarkers, flow-cytometrie, gut-permeability, doorlaatbaarheid ingewanden
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::ebca19779441fccf456936b82972b856Test
https://research.hanze.nl/en/publications/e292bced-054b-4ef1-85c4-8715ad924bfcTest -
6دورية أكاديمية
مصطلحات موضوعية: Original Articles
وصف الملف: text/html
العلاقة: http://esr.oxfordjournals.org/cgi/content/short/jcq007v1Test; http://dx.doi.org/10.1093/esr/jcq007Test
الإتاحة: https://doi.org/10.1093/esr/jcq007Test
http://esr.oxfordjournals.org/cgi/content/short/jcq007v1Test -
7دورية أكاديمية
المصدر: The British Journal of Sociology ; volume 60, issue 2, page 377-398 ; ISSN 0007-1315 1468-4446
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Kloosterman, Rianne, de Graaf, Paul M.
المصدر: Mens en maatschappij ; volume 84, issue 1, page 5-28 ; ISSN 0025-9454
الإتاحة: https://doi.org/10.5117/mem2009.1.klooTest
https://www.ingentaconnect.com/content/aup/mem/2009/00000084/00000001/art00002Test -
9
المؤلفون: Kloosterman, Rianne
المساهمون: Kraaykamp, Gerbert, de Graaf, P. M., Dekkers, H.P J M, Sociology/ICS
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::5038c8efe5eb49d3d9cc413ec51a4859Test
https://research.rug.nl/en/publications/6dcfe59d-8960-4242-9b2c-adf4148e8eafTest -
10دورية أكاديمية
العنوان البديل: Grade retention or enrolling in a lower track? The relationship between social background and choices in secondary education for three cohorts of pupils. (English)
المؤلفون: Kloosterman, Rianne, de Graaf, Paul M.
المصدر: Mens en Maatschappij; Maa2009, Vol. 84 Issue 1, p5-28, 24p, 7 Charts
مصطلحات موضوعية: SOCIAL background, GRADE repetition, SECONDARY education, SCHOOL enrollment, SOCIAL status, SCHOOL children, ACADEMIC achievement, SOCIAL classes, EDUCATION research