-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Klohr, Paul R.
المصدر: Theory Into Practice, 1967 Oct 01. 6(4), 200-203.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1475677Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Klohr, Paul R., Frymier, Jack R.
المصدر: Review of Educational Research, 1963 Jun 01. 33(3), 304-321.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1169726Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Klohr, Paul R.
المصدر: Theory Into Practice, 1962 Oct 01. 1(4), 177-179.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1475503Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Klohr, Paul R.
المصدر: Theory Into Practice, 1971 Jun 01. 10(3), 147-148.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1475906Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Klohr, Paul R.
المساهمون: Butche, Robert W., 1936-
مصطلحات موضوعية: Ohio State University. University School, Ohio State University. College of Education -- History, Ohio State University. University High School -- History, Education -- Study and teaching -- History, Klohr, Paul R. -- Interviews, Ohio State University -- History -- Sources, Fawcett, Novice G. (Novice Gail), 1909-
الوقت: 1940-2001
وصف الملف: 253656 bytes; application/pdf
العلاقة: 2 audio tapes available in the University Archives; Ohio State University. University Archives Oral History Program. Ohio State University Oral History Project; SPEC.RG.40.242; http://hdl.handle.net/1811/468Test
الإتاحة: http://hdl.handle.net/1811/468Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Klohr, Paul R.
المصدر: Educational Considerations
مصطلحات موضوعية: Higher Education
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://newprairiepress.org/edconsiderations/vol6/iss1/5Test; https://newprairiepress.org/cgi/viewcontent.cgi?article=1971&context=edconsiderationsTest
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Klohr, Paul R.
المصدر: Theory Into Practice, 1967 Oct 01. 6(4), 165-165.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1475673Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Klohr, Paul R.
المصدر: Review of Education (0098-5597); Jul1976, Vol. 2 Issue 4, p353-357, 5p
-
9دورية أكاديمية
-
10دورية
المؤلفون: Klohr, Paul R.
المصدر: Educational Leadership; Oct1965, Vol. 23 Issue 1, p25-28, 4p
مصطلحات موضوعية: CURRICULUM planning, CURRICULUM, INSTRUCTIONAL systems design, LEARNING, TEACHERS, EDUCATIONAL programs, EDUCATORS, CURRICULUM-based assessment
People: HERRICK, Virgil