-
1دورية أكاديمية
المصدر: GMS Journal for Medical Education, Vol 41, Iss 1, p Doc4 (2024)
مصطلحات موضوعية: medical education, infection prevention, curriculum development, examinations, serious games, gamification, innovative teaching methods, hygiene, Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.egms.de/static/en/journals/zma/2024-41/zma001659.shtmlTest; https://doaj.org/toc/2366-5017Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Hahn, Nicolai, Brzoska, Patrick, Kiessling, Claudia
المصدر: GMS Journal for Medical Education, Vol 41, Iss 1, p Doc8 (2024)
مصطلحات موضوعية: gratitude, resilience, optimism, resilience factors, medical studies, mental health, Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.egms.de/static/en/journals/zma/2024-41/zma001663.shtmlTest; https://doaj.org/toc/2366-5017Test
-
3دورية أكاديمية
المصدر: GMS Journal for Medical Education, Vol 40, Iss 2, p Doc24 (2023)
مصطلحات موضوعية: professional identity formation, medical education, medicine during the holocaust, Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.egms.de/static/en/journals/zma/2023-40/zma001606.shtmlTest; https://doaj.org/toc/2366-5017Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Hege, Inga, Schüttpelz-Brauns, Katrin, Kiessling, Claudia
المصدر: GMS Journal for Medical Education, Vol 39, Iss 3, p Doc36 (2022)
مصطلحات موضوعية: gender equality, mentoring, medical education, Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.egms.de/static/en/journals/zma/2022-39/zma001557.shtmlTest; https://doaj.org/toc/2366-5017Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Langewitz, Wolf, Kiessling, Claudia, Stosch, Christoph
المصدر: GMS Journal for Medical Education, Vol 39, Iss 3, p Doc37 (2022)
مصطلحات موضوعية: Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.egms.de/static/en/journals/zma/2022-39/zma001558.shtmlTest; https://doaj.org/toc/2366-5017Test
-
6دورية أكاديمية
المصدر: GMS Journal for Medical Education, Vol 39, Iss 3, p Doc32 (2022)
مصطلحات موضوعية: empathy, gratitude, protective factors, communicative skills, medical studies, Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.egms.de/static/en/journals/zma/2022-39/zma001553.shtmlTest; https://doaj.org/toc/2366-5017Test
-
7دورية أكاديمية
المصدر: GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 3, p Doc57 (2021)
مصطلحات موضوعية: communicative competencies, communication skills, longitudinal curriculum, simulated patients, witten/herdecke university, Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.egms.de/static/en/journals/zma/2021-38/zma001453.shtmlTest; https://doaj.org/toc/2366-5017Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Kiessling, Claudia, Fabry, Götz
المصدر: GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 3, p Doc49 (2021)
مصطلحات موضوعية: communicative competence, communication skills, learning theory, acquisition of communication skills, transfer, Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.egms.de/static/en/journals/zma/2021-38/zma001445.shtmlTest; https://doaj.org/toc/2366-5017Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Hempel, Linn, Kienle, Rolf, Kiessling, Claudia, Löffler-Stastka, Henriette, Philipp, Swetlana, Rockenbauch, Katrin, Schnabel, Kai P., Zimmermann, Anja
المصدر: GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 3, p Doc72 (2021)
مصطلحات موضوعية: Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.egms.de/static/en/journals/zma/2021-38/zma001468.shtmlTest; https://doaj.org/toc/2366-5017Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Knie, Katharina, Schwarz, Laura, Frehle, Clarissa, Schulte, Heike, Taetz-Harrer, Angelika, Kiessling, Claudia
المصدر: GMS Journal for Medical Education, Vol 37, Iss 7, p Doc83 (2020)
مصطلحات موضوعية: medical education, communication skills training, sharing information, digital teaching, inverted classroom, covid 19 pandemic, Special aspects of education, LC8-6691, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.egms.de/static/en/journals/zma/2020-37/zma001376.shtmlTest; https://doaj.org/toc/2366-5017Test