-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Negley, Jacob H., Kelley, Colleen M., Jacoby, Larry L.
المصدر: Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition. Sep 2018 44(9):1352-1364.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 13
Sponsoring Agency: National Science Foundation (NSF)
الواصفات: Interference (Learning), Memory, Undergraduate Students, Time on Task, Experiments, Models
مصطلحات جغرافية: Florida
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition. Sep 2015 41(5):1282-1297.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 16
Sponsoring Agency: National Science Foundation (NSF)
الواصفات: Memory, Interference (Learning), Cues, Recall (Psychology), Word Lists, Change, Experimental Psychology, College Students, Responses
مصطلحات جغرافية: Washington
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Negley, Jacob H., Kelley, Colleen M., Jacoby, Larry L.
المساهمون: National Science Foundation
المصدر: Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition ; volume 44, issue 9, page 1352-1364 ; ISSN 1939-1285 0278-7393
الإتاحة: https://doi.org/10.1037/xlm0000512Test
http://psycnet.apa.org/journals/xlm/44/9/1352.pdfTest -
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Alban, Michael W., Kelley, Colleen M.
المصدر: Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition. Sep 2013 39(5):1628-1634.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 7
الواصفات: Cues, Memory, Metacognition, Schemata (Cognition), Task Analysis, Recall (Psychology), Correlation, Prediction, Vocabulary Development, Attribution Theory, Nouns, Undergraduate Students, Interviews, Tests, Psychology, Perception
مصطلحات جغرافية: Florida
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Mitchum, Ainsley L., Kelley, Colleen M.
المصدر: Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition. May 2010 36(3):699-710.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 12
الواصفات: Problem Solving, Cues, Confidence Testing, Strategic Planning, Program Effectiveness, Context Effect, Test Wiseness, Audits (Verification), Intelligence Differences
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Zimmerman, Carissa A., Kelley, Colleen M.
المصدر: Journal of Memory and Language. Apr 2010 62(3):240-253.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 14
الواصفات: Memory, Memorization, Cues, Models, Task Analysis, Prediction, Emotional Response, Influences, Word Recognition, Evaluation Methods
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Kelley, Colleen M.
المصدر: Public Administration Review, 2012 Nov 01. 72(6), 782-783.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/41688000Test
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Psychological Science, 2010 Jul 01. 21(7), 1036-1042.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/41062463Test
-
9دورية أكاديمية
المساهمون: James S. McDonnell Foundation, National Science Foundation
المصدر: Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition ; volume 41, issue 5, page 1282-1297 ; ISSN 1939-1285 0278-7393
الإتاحة: https://doi.org/10.1037/xlm0000123Test
http://psycnet.apa.org/journals/xlm/41/5/1282.pdfTest -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Rawlinson, Heather C., Kelley, Colleen M.
المصدر: Memory & Cognition ; volume 49, issue 6, page 1137-1152 ; ISSN 0090-502X 1532-5946
مصطلحات موضوعية: Arts and Humanities (miscellaneous), Experimental and Cognitive Psychology, Neuropsychology and Physiological Psychology