-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Emma James, Paul A. Thompson, Lucy Bowes, Kate Nation
المصدر: JCPP Advances, Vol 3, Iss 4, Pp n/a-n/a (2023)
مصطلحات موضوعية: ALSPAC, cognitive difficulties, mixture models, multiple deficits, poor comprehenders, reading development, Pediatrics, RJ1-570, Psychiatry, RC435-571
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2692-9384Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Lena M. Blott, Anna E. Gowenlock, Rogier Kievit, Kate Nation, Jennifer M. Rodd
المصدر: Journal of Cognition, Vol 6, Iss 1, Pp 54-54 (2023)
مصطلحات موضوعية: individual differences, language comprehension, lexical ambiguity, semantic ambiguity, sentence comprehension, Consciousness. Cognition, BF309-499
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://account.journalofcognition.org/index.php/up-j-jc/article/view/317Test; https://doaj.org/toc/2514-4820Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Lena M. Blott, Oliver Hartopp, Kate Nation, Jennifer M. Rodd
المصدر: PeerJ, Vol 10, p e14070 (2022)
مصطلحات موضوعية: Lexical ambiguity, Language comprehension, Contextual cues, Priming, Medicine, Biology (General), QH301-705.5
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://peerj.com/articles/14070.pdfTest; https://peerj.com/articles/14070Test/; https://doaj.org/toc/2167-8359Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Ellen Taylor, Kate Nation, Yaling Hsiao
المصدر: Journal of Cognition, Vol 5, Iss 1 (2022)
مصطلحات موضوعية: semantics, visual word processing, language production, Consciousness. Cognition, BF309-499
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Alvin Wei Ming Tan, Kate Nation, Nicola Dawson, Nilanjana Banerji, Yaling Hsiao
المصدر: Language Development Research, Vol 1, Iss 1 (2021)
مصطلحات موضوعية: lexical richness, book language, children, child-directed speech, language acquisition, literacy, Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://lps.library.cmu.edu/LDR/article/id/77Test/; https://lps.library.cmu.edu/LDR/article/77/galley/451/downloadTest/; https://doaj.org/toc/2771-7976Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Yuzhen Dong (ORCID
0000-0003-2518-9711 ), Yaling Hsiao, Nicola Dawson, Nilanjana Banerji, Kate Nationالمصدر: Cognitive Science. 2024 48(3).
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 20
الواصفات: Foreign Countries, Children, Early Adolescents, Childrens Writing, Creative Writing, Psychological Patterns, Emotional Development, Gender Differences, Self Expression
مصطلحات جغرافية: United Kingdom
-
7دورية أكاديميةNurturing a lexical legacy: reading experience is critical for the development of word reading skill
المؤلفون: Kate Nation
المصدر: npj Science of Learning, Vol 2, Iss 1, Pp 1-4 (2017)
مصطلحات موضوعية: Special aspects of education, LC8-6691, Neurosciences. Biological psychiatry. Neuropsychiatry, RC321-571
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2056-7936Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Tsvetomira Dumbalska, Rebekah C. White, Mihaela D. Duta, Kate Nation
المصدر: i-Perception, Vol 8 (2017)
مصطلحات موضوعية: Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2041-6695Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Fiona J. Duff, Kate Nation, Kim Plunkett, DVM Bishop
المصدر: PeerJ, Vol 3, p e1098 (2015)
مصطلحات موضوعية: Late talkers, Specific language impairment, Language, Literacy, Medicine, Biology (General), QH301-705.5
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://peerj.com/articles/1098.pdfTest; https://peerj.com/articles/1098Test/; https://doaj.org/toc/2167-8359Test
-
10