-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Josef Urbanec, Jan Kremláček, Kateřina Chládková, Sylva Skálová
المصدر: Acta Medica, Vol 65, Iss 1, Pp 1-7 (2022)
مصطلحات موضوعية: Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://actamedica.lfhk.cuni.cz/65/1/0001Test/; https://doaj.org/toc/1211-4286Test; https://doaj.org/toc/1805-9694Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Kateřina Chládková, Josef Urbanec, Sylva Skálová, Jan Kremláček
المصدر: Developmental Cognitive Neuroscience, Vol 52, Iss , Pp 101023- (2021)
مصطلحات موضوعية: Language development, Prenatal learning, Speech sound acquisition, Category formation, Newborn ERP, Neurophysiology and neuropsychology, QP351-495
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1878929321001134Test; https://doaj.org/toc/1878-9293Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Nikola Paillereau, Kateřina Chládková
المصدر: Acta Universitatis Carolinae: Philologica, Vol 2019, Iss 2, Pp 77-95 (2019)
مصطلحات موضوعية: vowels, Czech, vowel formants, vowel duration, spontaneous speech, phonological transcription, Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Frontiers in Human Neuroscience, Vol 15 (2021)
مصطلحات موضوعية: mismatch negativity, auditory processing, vowels, phonology, perceptual asymmetries, Neurosciences. Biological psychiatry. Neuropsychiatry, RC321-571
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fnhum.2021.643655/fullTest; https://doaj.org/toc/1662-5161Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Karen E Mulak, Cory D Bonn, Kateřina Chládková, Richard N Aslin, Paola Escudero
المصدر: PLoS ONE, Vol 12, Iss 5, p e0176762 (2017)
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://europepmc.org/articles/PMC5435166?pdf=renderTest; https://doaj.org/toc/1932-6203Test
-
6دورية أكاديمية
المصدر: PLoS ONE, Vol 11, Iss 6, p e0156870 (2016)
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://europepmc.org/articles/PMC4911083?pdf=renderTest; https://doaj.org/toc/1932-6203Test
-
7
المصدر: Journal of Speech, Language, and Hearing Research. :1-23
مصطلحات موضوعية: Speech and Hearing, Linguistics and Language, Language and Linguistics
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::adc10c4cd41d967a05f85ed5c5de7b04Test
https://doi.org/10.1044/2023_jslhr-22-00591Test -
8
المؤلفون: Paul Boersma, Kateřina Chládková, Titia Benders
المساهمون: ACLC (FGw)
المصدر: Canadian Journal of Linguistics/Revue canadienne de linguistique, 67(4), 611-669. University of Toronto Press
مصطلحات موضوعية: Linguistics and Language, Language and Linguistics
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9501b41711d6d0c3ff08db5e205f4602Test
https://doi.org/10.1017/cnj.2022.39Test -
9
المؤلفون: Kateřina Chládková, Paul Boersma, Paola Escudero
المساهمون: ACLC (FGw)
المصدر: Bilingualism : Language and Cognition, 25(5), 827-840. Cambridge University Press
مصطلحات موضوعية: Linguistics and Language, Language and Linguistics, Education
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::13be70b0a6c9d792418ba57b841edcc1Test
https://doi.org/10.1017/s1366728922000086Test -
10
المؤلفون: Václav Jonáš Podlipský, Kateřina Chládková, Filip Smolík, Šárka Šimáčková, Nikola Paillereau
المصدر: Infancy. 26:423-441
مصطلحات موضوعية: Czech, media_common.quotation_subject, First language, Language Development, 050105 experimental psychology, Rhythm, Taxonomy (general), Perception, Developmental and Educational Psychology, Humans, Speech, 0501 psychology and cognitive sciences, Language, media_common, 05 social sciences, Infant, language.human_language, Language development, Variation (linguistics), Duration (music), Pediatrics, Perinatology and Child Health, Speech Perception, language, Cues, Psychology, 050104 developmental & child psychology, Cognitive psychology
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b57a17f1d76f1690b6bdf47f54d743a8Test
https://doi.org/10.1111/infa.12395Test