يعرض 1 - 10 نتائج من 118 نتيجة بحث عن '"Kanouté, Fasal"', وقت الاستعلام: 0.86s تنقيح النتائج
  1. 1
    كتاب إلكتروني
  2. 2
    رسالة جامعية
  3. 3
    دورية أكاديمية
  4. 4
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: Being yourself or adjusting to the environment: the burden of racial fatigue for Black teachers and school principals in Montreal. (English)
    «Ser uno mismo o ajustarse al entorno »: El peso del cansancio racial para personas negras docentes y directores de escuela en Montreal. (Spanish)

    المؤلفون: Lafortune, Gina, Kanouté, Fasal

    المصدر: Éducation et Francophonie; Fall2023, Vol. 51 Issue 2, p1-20, 20p

  5. 5
    دورية أكاديمية

    العنوان البديل: Perspectives of young Muslim immigrants on their social-scholastic experiences in Montreal. (English)
    Puntos de vista de jóvenes musulmanas y musulmanes procedentes de la inmigración en cuanto a su experiencia socioescolar en Montreal. (Spanish)

    المصدر: Éducation et Francophonie; Fall2023, Vol. 51 Issue 2, p1-19, 19p

  6. 6
  7. 7
    كتاب
  8. 8
    كتاب
  9. 9
    مؤتمر

    المساهمون: Laboratoire Interdisciplinaire de Recherche sur les Transformations des pratiques Éducatives et des pratiques Sociales (LIRTES), Université Paris-Est (UPE)-Université Paris-Est Créteil Val-de-Marne - Paris 12 (UPEC UP12)

    المصدر: XXème Congrès international AMSE ; https://hal.science/hal-04256866Test ; XXème Congrès international AMSE, Jun 2022, En ligne, France

    مصطلحات موضوعية: [SHS.EDU]Humanities and Social Sciences/Education

    جغرافية الموضوع: En ligne, France

    العلاقة: hal-04256866; https://hal.science/hal-04256866Test

  10. 10
    دورية أكاديمية

    مصطلحات موضوعية: Família i escola, Immigrants

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: Reproducció del document publicat a: https://doi.org/10.7202/018095arTest; Éducation et francophonie, 2008, vol. 36, núm. 1, p. 161–176; https://doi.org/10.7202/018095arTest; 012634; http://hdl.handle.net/10459.1/62710Test