-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Rafieian, Hoori, Huang, Yanliu, Kahn, Barbara E
المصدر: Journal of Consumer Research; Apr2024, Vol. 50 Issue 6, p1157-1171, 15p
مصطلحات موضوعية: CONSUMERS, SELF regulation, GOAL (Psychology), WEIGHT loss, CONSUMPTION (Economics), PLEASURE, VICES, VIRTUES
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Malter, Maayan S., Holbrook, Morris B., Kahn, Barbara E., Parker, Jeffrey R., Lehmann, Donald R.
المصدر: Marketing Letters, 2020 Sep 01. 31(2/3), 137-149.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/48739833Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Bradlow, Eric T., Iyengar, Raghuram, Kahn, Barbara E., Lamberton, Catherine, Lodish, Leonard M., Meyer, Robert J., Wind, Yoram
المصدر: Customer Needs and Solutions ; volume 8, issue 4, page 110-110 ; ISSN 2196-291X 2196-2928
مصطلحات موضوعية: Community and Home Care
-
4دورية أكاديميةThe Power and Limitations of Social Relational Framing for Understanding Consumer Decision Processes
المؤلفون: Kahn, Barbara E.
المصدر: Journal of Consumer Psychology, 2005 Jan 01. 15(1), 28-34.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1480346Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Kahn, Barbara E., Luce, Mary Frances
المصدر: Marketing Science, 2003 Jul 01. 22(3), 393-410.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/4129747Test
-
6دورية أكاديميةCorporate Sponsorships of Philanthropic Activities: When Do They Impact Perception of Sponsor Brand?
المؤلفون: Menon, Satya, Kahn, Barbara E.
المصدر: Journal of Consumer Psychology, 2003 Jan 01. 13(3), 316-327.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1480220Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: SEVILLA, JULIO, ZHANG, JIAO, KAHN, BARBARA E.
المصدر: Journal of Marketing Research, 2016 Dec 01. 53(6), 954-968.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/44878474Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: DENG, XIAOYAN, KAHN, BARBARA E., UNNAVA, H. RAO, LEE, HYOJIN
المصدر: Journal of Marketing Research, 2016 Oct 01. 53(5), 682-698.
الوصول الحر: http://www.jstor.org/stable/44134910Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Rafieian, Hoori, Huang, Yanliu, Kahn, Barbara E
المساهمون: Campbell, Margaret C, Wood, Stacy, Sengupta, Jaideep
المصدر: Journal of Consumer Research ; volume 50, issue 6, page 1157-1171 ; ISSN 0093-5301 1537-5277
مصطلحات موضوعية: Marketing, Economics and Econometrics, Arts and Humanities (miscellaneous), Anthropology, Business and International Management
الإتاحة: https://doi.org/10.1093/jcr/ucad044Test
https://academic.oup.com/jcr/article-pdf/50/6/1157/56967529/ucad044.pdfTest -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Huang, I-Shen, Mazur, Daniel J., Kahn, Barbara E., Kate Keeter, Mary, Desai, Anuj S., Lewis, Kevin, Tatem, Alexander J., Hehemann, Marah C., Brannigan, Robert E., Bennett, Nelson E
المصدر: Journal of the Chinese Medical Association ; volume 82, issue 6, page 477-481 ; ISSN 1726-4901