-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: KOUCHIH Abdelouahid, BENKIRANE Hind
المصدر: African Scientific Journal; Vol. 3 No. 23 (2024); 220 ; African Scientific Journal; Vol. 3 No 23 (2024); 220 ; 2658-9311
مصطلحات موضوعية: definition, private label, free products, national brand, the four generations of private labels
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://www.afrsj.com/index.php/AfricanScientificJournal/article/view/704/637Test; https://www.afrsj.com/index.php/AfricanScientificJournal/article/view/704Test
الإتاحة: https://doi.org/10.5281/zenodo.10992692Test
https://www.afrsj.com/index.php/AfricanScientificJournal/article/view/704Test -
2دورية أكاديمية
المؤلفون: KOUCHIH, Abdelouahid, BENKIRANE, Hind
المصدر: Revue Internationale des Sciences de Gestion; Vol. 6 No. 4 (2023) ; Revue Internationale des Sciences de Gestion ; Vol. 6 No. 4 (2023) ; Vol. 6 No 4 (2023) ; 2665-7473
مصطلحات موضوعية: Grande distribution alimentaire, marques de distributeur, dimensions de la perception, attitude
وصف الملف: application/pdf
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: MEDDAOUI , Maryame, KOUCHIH, Abdelouahid
المصدر: African Scientific Journal; Vol. 3 No. 16 (2023); 498 ; African Scientific Journal; Vol. 3 No 16 (2023); 498 ; 2658-9311
مصطلحات موضوعية: Business marketing, political marketing, political positioning, segmentation, political marketing mix, Marketing commercial, marketing politique, positionnement politique, mix marketing politique
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://www.afrsj.com/index.php/AfricanScientificJournal/article/view/350/333Test; https://www.afrsj.com/index.php/AfricanScientificJournal/article/view/350Test
الإتاحة: https://doi.org/10.5281/zenodo.7729396Test
https://www.afrsj.com/index.php/AfricanScientificJournal/article/view/350Test -
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Kouchih, Abdelouahid
مصطلحات موضوعية: Consumérisme, protection du consommateur, marketing, satisfaction des besoins, partenariat
العلاقة: https://zenodo.org/record/4096293Test; https://doi.org/10.5281/zenodo.4096293Test; oai:zenodo.org:4096293
الإتاحة: https://doi.org/10.5281/zenodo.4096293Test
https://doi.org/10.5281/zenodo.4096292Test
https://zenodo.org/record/4096293Test -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: KOUCHIH, Abdelouahid, LYOUSSI, Doha
المصدر: Journal of Information Systems Management and Innovation ; Vol. 6 No. 2 (2022) ; Revue Management des Systèmes d’Information et Innovation; Vol. 6 No. 2 (2022) ; 2509-0933
مصطلحات موضوعية: Innovation collaborative, plateforme participative, digitalisation, banque, analyse comparative