-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Jurana Aziz
المصدر: Northwest Journal of Teacher Education, Vol 17, Iss 3 (2022)
مصطلحات موضوعية: indigenous people of Bangladesh, learning struggles, language policy, cultural inclusion, healing curriculum., Special aspects of education, LC8-6691, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Jurana Aziz
المصدر: MEXTESOL Journal. 2024 48(1).
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 8
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Jurana Aziz
المصدر: Texas Education Review. 2024 12(1):26-35.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 11
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Jurana Aziz
المصدر: European Journal of English Language Teaching 3(2)
مصطلحات موضوعية: needs analysis, strategy, competence, target language, tertiary level
العلاقة: https://zenodo.org/record/1145462Test; https://doi.org/10.5281/zenodo.1145462Test; oai:zenodo.org:1145462
الإتاحة: https://doi.org/10.5281/zenodo.1145462Test
https://doi.org/10.5281/zenodo.1145461Test
https://zenodo.org/record/1145462Test -
5
-
6
المؤلفون: Jurana Aziz
المصدر: International Journal of English Language Education. 5:33
مصطلحات موضوعية: Bengali, Humanistic psychology, Teaching english, Perspective (graphical), Pedagogy, ComputingMilieux_COMPUTERSANDEDUCATION, Mathematics education, language, Face (sociological concept), English language, Social science, Psychology, language.human_language
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::eab221aa496080eb9bb0995136c05456Test
https://doi.org/10.5296/ijele.v5i1.10567Test