-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Jianfen Wu, Minmin Liu, Wenqi Lin
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
مصطلحات موضوعية: theory of mind, mental state talk, teacher-child interaction, young children, quasi-experiment, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2021.668883/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Xiaoyun Shangguan, Jianfen Wu (ORCID
0000-0003-3578-0484 ), Yunpeng Wu (ORCID0000-0001-8414-9205 ), Chen Chenالمصدر: Early Education and Development. 2024 35(2):188-203.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 16
الواصفات: Foreign Countries, Rural Schools, Training, Parent Participation, Preschool Children, Audiovisual Instruction, Attention, Program Effectiveness, Preschool Education, Educational Games, Kindergarten, Attention Span, Visual Discrimination, Auditory Discrimination
مصطلحات جغرافية: China
معرفات التقييم و الدراسة: Continuous Performance Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Jie Wang, Yunpeng Wu (ORCID
0000-0001-8414-9205 ), Jianfen Wu (ORCID0000-0003-3578-0484 ), Yu Gong, Yali Dong, Li Li, Heyue Fangالمصدر: Early Child Development and Care. 2023 193(15):1543-1557.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 15
الواصفات: Young Children, Rural Youth, Theory of Mind, Parent Participation, Early Intervention, Reading Aloud to Others, Instructional Effectiveness, School Maintenance, Kindergarten, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: China
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Zhonglian Yan, Jing Ren, Wenqi Lin, Jianfen Wu
المصدر: International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 19; Issue 21; Pages: 14533
مصطلحات موضوعية: perceived social support, approaches to learning, home learning environment, parental negative emotions, young children
جغرافية الموضوع: agris
وصف الملف: application/pdf
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Chen Chen, Jianfen Wu, Yunpeng Wu, Xiaoyun Shangguan, Hui Li
المصدر: International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 19; Issue 18; Pages: 11803
مصطلحات موضوعية: metacognitive training, Anji Play, young children, quasi-experiment, kindergarteners
جغرافية الموضوع: agris
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Children's Health; https://dx.doi.org/10.3390/ijerph191811803Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Yunpeng Wu, Min Fang, Jianfen Wu, Yingmin Chen, Hui Li
المصدر: International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 19; Issue 7; Pages: 4270
مصطلحات موضوعية: shyness, teacher–child relationship, school engagement, child gender, moderated mediation model, preschoolers
جغرافية الموضوع: agris
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Mental Health; https://dx.doi.org/10.3390/ijerph19074270Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Mohan Zhang, Yunpeng Wu, Chengjun Ji, Jianfen Wu
المصدر: International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 19; Issue 6; Pages: 3348
مصطلحات موضوعية: hope, social support, perceived stress, depression, mediation
جغرافية الموضوع: agris
وصف الملف: application/pdf
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Wenqi Lin, Jianfen Wu, Yunpeng Wu, Hongli He
المصدر: International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 19; Issue 5; Pages: 2959
مصطلحات موضوعية: risky play, teacher rating scale, reliability and validity, pre-schoolers, Anji play
جغرافية الموضوع: agris
وصف الملف: application/pdf
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Jing Tian, Mohan Zhang, Haitao Zhou, Jianfen Wu
المصدر: International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 18; Issue 22; Pages: 11736
مصطلحات موضوعية: sense of belonging, college satisfaction, sense of achievement, emotion regulation, structural equation modeling, Chinese private college
جغرافية الموضوع: agris
وصف الملف: application/pdf
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Jianfen Wu, Manlin Zhang, Wenqi Lin, Yunpeng Wu, Hui Li
المصدر: Sustainability; Volume 13; Issue 11; Pages: 6331
مصطلحات موضوعية: emotional development, school intervention, emotional competence learning, preschooler, quasi-experiment
جغرافية الموضوع: agris
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Sustainable Education and Approaches; https://dx.doi.org/10.3390/su13116331Test