-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Jang, Wonseok (Eric), Kim, Soojin, Chun, Jung Won, Jung, A-Reum, Kim, Hany
المصدر: Journal of Hospitality and Tourism Technology, 2023, Vol. 14, Issue 3, pp. 401-415.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Kim, Daehwan, Lee, Joon Sung, Jang, Wonseok (Eric), Ko, Yong Jae
المصدر: International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, 2021, Vol. 23, Issue 3, pp. 465-484.
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Jang, Wonseok (Eric), Kim, Young Jun, Chang, Kyungro, Kim, Taehee
المصدر: International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, 2021, Vol. 23, Issue 1, pp. 59-74.
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Pyun, Hyunwoong, Jang, Wonseok (Eric), Lee, Gyemin, Ryu, Yoonji, Hwang, Hui, Jeong, Jaehyun
مصطلحات موضوعية: Esports, highlights viewership, lck, league of legend, outcome uncertainty
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Proceedings of the 56th Hawaii International Conference on System Sciences; https://hdl.handle.net/10125/103109Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Chang, Yonghwan, Ko, Yong Jae, Jang, Wonseok (Eric)
المصدر: International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2019, Vol. 31, Issue 8, pp. 3395-3414.
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Jang, Wonseok (Eric), Wu, Linwan, Wen, Jing (Taylor)
المصدر: Sport Management Review ; volume 24, issue 1, page 46-68 ; ISSN 1441-3523 1839-2083
الإتاحة: https://doi.org/10.1016/j.smr.2020.07.002Test
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S1441352320301418?httpAccept=text/xmlTest
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S1441352320301418?httpAccept=text/plainTest -
7دورية أكاديمية
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Jang, Wonseok (Eric)
المصدر: SSRN Electronic Journal ; ISSN 1556-5068
مصطلحات موضوعية: Industrial and Manufacturing Engineering, Polymers and Plastics, History, Business and International Management
-
9كتاب
المؤلفون: Yoon, Juha, Jang, Wonseok (Eric), Pedersen, Paul M.
المصدر: Marketing Analysis in Sport Business ; page 109-124 ; ISBN 9781003302476
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Asada, Akira, Ko, Yong Jae, Jang, Wonseok (Eric)
المصدر: Journal of Sport Management; Mar2020, Vol. 34 Issue 2, p103-119, 17p
مصطلحات موضوعية: COMMUNITIES, SENSORY perception, SOCIAL influence, SOCIALIZATION