-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Yanmin Zhao, James Ko
المصدر: Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: Learning for work, vocational training, student engagement, collaborative learning, adaptive instruction, A.Y.M. Atiquil Islam, East China Normal University, China, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2331-186XTest
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Ye Wang, Takashi Yonezawa, Akane Yamasaki, James Ko, Yijie Liu, Yoshie Kitayama
المصدر: Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
مصطلحات موضوعية: Japanese context, pedagogical belief, preservice teacher, teacher efficacy, teacher education, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/feduc.2024.1322409/fullTest; https://doaj.org/toc/2504-284XTest
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Xuanyi Eliza Wu, James Ko
المصدر: Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
مصطلحات موضوعية: dialogic teaching, conservation, knowledge construction, reading, social knowledge, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/feduc.2024.1253782/fullTest; https://doaj.org/toc/2504-284XTest
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Ye Wang, James Ko, Elaine Lam
المصدر: Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
مصطلحات موضوعية: classroom observation, online training, preservice teacher, reflection depth, reflective teaching, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/feduc.2023.1212246/fullTest; https://doaj.org/toc/2504-284XTest
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Ridwan Maulana, Alison Kington, James Ko, Xiangyuan Feng, Michelle Helms-Lorenz, Benjamin Looker, Kimberley Hibbert-Mayne, Karen Blackmore
المصدر: Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
مصطلحات موضوعية: classroom observation, measurement invariance, effective teaching behavior, secondary education, cross-country comparison, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/feduc.2023.1068938/fullTest; https://doaj.org/toc/2504-284XTest
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Ye Wang (王烨), James Ko (高裕安), Haiyan Qian (钱海燕)
المصدر: ECNU Review of Education, Vol 6 (2023)
مصطلحات موضوعية: Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Ridwan Maulana, Alison Kington, James Ko
المصدر: Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
مصطلحات موضوعية: effective teaching, measurement, correlates, outcomes, characteristics, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/feduc.2023.1170854/fullTest; https://doaj.org/toc/2504-284XTest
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Yanmin Zhao, James Ko
المصدر: Journal of Workplace Learning. 2024 36(4):282-297.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 16
الواصفات: Vocational Education, Vocational Education Teachers, Teacher Attitudes, Workplace Learning, Industry, Universities, School Business Relationship, Foreign Countries, Job Skills, Skill Development, Education Work Relationship, Partnerships in Education, Authentic Learning
مصطلحات جغرافية: China
-
9
المؤلفون: Ye Wang (王烨), James Ko (高裕安), Haiyan Qian (钱海燕)
المصدر: ECNU Review of Education. 6:237-260
مصطلحات موضوعية: Education
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::970293adf14ec7e9e6ce7b2d76ed4fd9Test
https://doi.org/10.1177/20965311221142892Test -
10
المؤلفون: Pengjin Wang, James Ko
المصدر: Asia Pacific Journal of Education. :1-16
مصطلحات موضوعية: Education
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::90bb492c575893e2c926687422c0f1fcTest
https://doi.org/10.1080/02188791.2022.2083581Test