-
1كتاب
المؤلفون: Ireson, Judy, Davies, Paul
المصدر: Learning to Teach in the Secondary School ; page 235-250 ; ISBN 9781003201267
-
2
المصدر: Language and Education, v20 n3 p191-210 2006. 20 pp.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research
-
3كتاب
المؤلفون: Ireson, Judy, Davies, Paul
المصدر: Learning To Teach In The Secondary School ; page 230-243 ; ISBN 9781315142401
-
4كتاب
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Radford, Julie, Ireson, Judy, Mahon, Merle
المصدر: Journal of Interactional Research in Communication Disorders ; volume 3, issue 2, page 171-193 ; ISSN 2040-512X 2040-5111
الإتاحة: https://doi.org/10.1558/jircd.v3i2.171Test
https://journal.equinoxpub.com/JIRCD/article/download/12056/14128Test -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Radford, Julie, Ireson, Judy, Mahon, Merle
المصدر: Language and Education ; volume 20, issue 3, page 191-210 ; ISSN 0950-0782 1747-7581
-
7دورية أكاديمية
المصدر: Educational Psychology ; volume 26, issue 5, page 615-624 ; ISSN 0144-3410 1469-5820
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Ireson, Judy
المصدر: British Journal of Educational Psychology ; volume 75, issue 3, page 516-517 ; ISSN 0007-0998 2044-8279
-
9دورية
المؤلفون: Ireson, Judy
المصدر: TES: Magazine. 01/09/98, Issue 4254, p24. 1/2p. 1 Black and White Photograph.
مصطلحات موضوعية: *ABILITY grouping (Education)
مصطلحات جغرافية: UNITED Kingdom
-
10مراجعة
المؤلفون: Ireson, Judy1 (AUTHOR)
المصدر: British Journal of Educational Psychology. Sep2005, Vol. 75 Issue 3, p516-517. 2p.
مصطلحات موضوعية: *SOCIAL classes, *NONFICTION
Reviews & Products: ADOLESCENT Lives in Transition: How Social Class Influences the Adjustment to Middle School (Book)
People: SAN Antonio, Donna Marie