-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Chen, Katherine L, Yuan, Stanley E, Asfaw, Elizabeth K, Sim, Myung Shin, Ntim, Gifty-Maria J, Ma, Mina W, Pessegueiro, Antonio M
المصدر: Journal of Graduate Medical Education. 15(4)
مصطلحات موضوعية: Curriculum and Pedagogy, Education, Behavioral and Social Science, Clinical Research, Prevention, Humans, Internship and Residency, Ambulatory Care Facilities, Hospitals, Inservice Training, Primary Health Care, Curriculum and pedagogy
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: https://escholarship.org/uc/item/5695f4gmTest
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Kjetil Myhr, Randi Ballangrud, Karina Aase, Anne Vifladt
المصدر: BMC Emergency Medicine, Vol 24, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
مصطلحات موضوعية: Emergency medical services, Inservice training, Team training, Teamwork, Focus group, Qualitative research, Special situations and conditions, RC952-1245, Medical emergencies. Critical care. Intensive care. First aid, RC86-88.9
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/1471-227XTest
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Zhongguo quanke yixue, Vol 27, Iss 07, Pp 816-821 (2024)
مصطلحات موضوعية: diabetes mellitus, communication skills, inservice training, training design, general practitioners, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.chinagp.net/fileup/1007-9572/PDF/20220900.pdfTest; https://doaj.org/toc/1007-9572Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Wulf, Sarah, Vinekar, Kavita, Dehlendorf, Christine, Srinivasulu, Silpa, Steinauer, Jody, Carvajal, Diana
المصدر: Annals of Family Medicine. 21(6)
مصطلحات موضوعية: abortion, family medicine, residency, Pregnancy, Female, Humans, United States, Internship and Residency, Family Practice, Abortion, Induced, Inservice Training
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: https://escholarship.org/uc/item/7175c1pzTest
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Educació social. Revista d'intervenció socioeducativa; Núm. 70 (2018): 25 anys d'educació social; p. 57-80
Educació social: revista d'intervenció sòcioeducativa; Núm. 70 (2018): 25 anys d'educació social; p. 57-80مصطلحات موضوعية: educació social, funcions professionals, demandes formatives, formació inicial, formació contínua, social education, professional functions, training demands, initial training, ongoing/inservice training, Educación social, educación social, funciones profesionales, demandas formativas, formación inicial, formación continua
وصف الملف: application/pdf
-
6دورية أكاديمية
المصدر: Acta Ortopédica Brasileira, Vol 32, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: Learning Curve, Clubfoot, Education, Medical, Inservice Training, Medicine, Orthopedic surgery, RD701-811
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1413-78522024000100400&tlng=enTest; https://doaj.org/toc/1413-7852Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Gerrit Roorda, Siebrich de Vries, Annemieke E. Smale-Jacobse
المصدر: Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
مصطلحات موضوعية: lesson study, teaching through problem solving, mathematics education, inservice training, problem-solving skills, metacognition, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/feduc.2024.1331674/fullTest; https://doaj.org/toc/2504-284XTest
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Laukkanen, Sini, Kuusisto, Hanna, Brusila, Noora, Toivo, Terhi
المساهمون: Farmasian tiedekunnan osastot
مصطلحات موضوعية: Drug Therapy, Organizational Culture, Medication Errors, +prevention & control, Medication Reconciliation, Inservice Training, Physicians, Patient Safety, 317 Farmasia
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Laukkanen , S , Kuusisto , H , Brusila , N & Toivo , T 2024 , ' Lääkehoidon tarkistuslista helpottaa uuden lääkärin perehdytystä ' , Suomen lääkärilehti , Vuosikerta. 79 , Nro 9-10 , Sivut 366-367 . < https://www.laakarilehti.fi/pdf/2024/SLL9-10-2024-366.pdfTest >; RIS: urn:94137528CE5D5FA9C4B415C507CA0F34; ORCID: /0000-0001-8357-2714/work/159033429; http://hdl.handle.net/10138/575046Test; 196c6f79-764b-4082-8f68-1169a26e0515
-
9دورية أكاديمية
المصدر: Roorda , G , de Vries , S & Smale-Jacobse , A E 2024 , ' Using lesson study to help mathematics teachers enhance students’ problem-solving skills with teaching through problem solving ' , Frontiers in Education , vol. 9 , 1331674 . https://doi.org/10.3389/feduc.2024.1331674Test
مصطلحات موضوعية: inservice training, lesson study, mathematics education, metacognition, problem-solving skills, teaching through problem solving
وصف الملف: application/pdf
الإتاحة: https://doi.org/10.3389/feduc.2024.1331674Test
https://hdl.handle.net/11370/667bed83-6ffa-4253-9e17-c8005798cd34Test
https://research.rug.nl/en/publications/667bed83-6ffa-4253-9e17-c8005798cd34Test
https://pure.rug.nl/ws/files/936614544/feduc-09-1331674.pdfTest
http://www.scopus.com/inward/record.url?scp=85184475766&partnerID=8YFLogxKTest -
10دورية أكاديمية
المصدر: Zhongguo quanke yixue, Vol 26, Iss 19, Pp 2408-2411 (2023)
مصطلحات موضوعية: general practice, general practitioners, education, medicine, continuing, inservice training, intersectoral collaboration, Medicine
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.chinagp.net/fileup/1007-9572/PDF/20230075.pdfTest; https://doaj.org/toc/1007-9572Test