-
1دورية أكاديمية
المصدر: Journal for Multicultural Education, 2023, Vol. 18, Issue 1/2, pp. 67-80.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Huertas-Abril, Cristina A., Muszynska, Barbara
المصدر: Teaching English with Technology. 2022 22(3-4):63-84.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 22
الواصفات: Interaction, Cooperative Learning, Online Courses, Electronic Learning, Educational Technology, Undergraduate Students, Interpersonal Communication, Foreign Countries, Telecommunications, Preservice Teachers, English (Second Language), Language Teachers, Bilingual Education, International Cooperation, Networks
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Huertas-Abril, Cristina A. (ORCID
0000-0002-9057-5224 ), Palacios-Hidalgo, Francisco Javier (ORCID0000-0002-4326-209X )المصدر: Contemporary Educational Technology. 2022 14(4):390.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 13
الواصفات: Preservice Teachers, Language Teachers, English (Second Language), Second Language Instruction, Foreign Countries, COVID-19, Pandemics, School Closing, Distance Education, Gender Differences, Age Differences, Student Attitudes, Teaching Skills, Competence
مصطلحات جغرافية: Spain
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Huertas-Abril, Cristina A. (ORCID
0000-0002-9057-5224 ), Muszynska, Barbara (ORCID0000-0002-0137-363X )المصدر: ReCALL. May 2023 35(2):193-210.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 18
الواصفات: Video Games, English (Second Language), Second Language Learning, Creative Writing, Game Based Learning, College Students, Foreign Countries
-
5دورية أكاديمية
المصدر: TESL-EJ. Aug 2021 25(2).
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 18
الواصفات: COVID-19, Pandemics, School Closing, Educational Technology, Technology Uses in Education, Elementary School Teachers, Bilingual Teachers, Culturally Relevant Education, Social Influences, Teacher Attitudes, Instructional Materials, Creative Thinking, Distance Education, Teacher Education, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: Spain
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Gómez Parra, M. Elena, Serrano Rodríguez, Rocío, Amor Almedina, M.ª Isabel, Huertas Abril, Cristina
المصدر: Educar; Vol. 54, Núm. 2 (2018): Estratègies i eines en educació superior; p. 369-389
مصطلحات موضوعية: EEES, innovació docent, treball col·laboratiu, treballs de fi de grau (TFG), EHEA, teaching innovation, collaborative work, Final Degree Project, innovación docente, trabajo colaborativo, trabajos de fin de grado (TFG), Universidad, trabajo en equipo, tutoría
وصف الملف: application/pdf
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Palacios-Hidalgo, Francisco Javier, Gómez-Parra, María Elena, Espejo-Mohedano, Roberto, Huertas-Abril, Cristina A.
المصدر: Journal of Teaching and Learning for Graduate Employability. 2021 12(2):279-298.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 20
الواصفات: Foreign Countries, Employment, Bilingual Education, Employment Potential, Overseas Employment, College Graduates, Bilingualism
مصطلحات جغرافية: Spain
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Palacios-Hidalgo, Francisco Javier (ORCID
0000-0002-4326-209X ), Gómez-Parra, María Elena (ORCID0000-0001-7870-3505 ), Huertas-Abril, Cristina A. (ORCID0000-0002-9057-5224 )المصدر: Policy Futures in Education. Nov 2022 20(8):877-892.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 16
الواصفات: Bilingualism, Second Language Learning, Educational History, Educational Policy, Content and Language Integrated Learning, English (Second Language), Foreign Countries, Bilingual Education
مصطلحات جغرافية: Spain
-
9دورية أكاديمية
المصدر: Teaching English with Technology. Jan 2020 20(1):43-59.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 17
الواصفات: Second Language Instruction, English (Second Language), English Teachers, Teacher Competencies, Technological Literacy, Information Technology, Media Literacy, 21st Century Skills, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: Spain
-
10دورية أكاديمية
المصدر: Technology, Science and Education Journal; Revista Tecnología, Ciencia y Educación N.º 27 Enero-Abril 2024; 91-116 ; Revista Tecnología, Ciencia y Educación; Revista Tecnología, Ciencia y Educación N.º 27 Enero-Abril 2024; 91-116 ; 2444-2887 ; 2444-250X
مصطلحات موضوعية: enseñanza de una segunda lengua, español como lengua extranjera (ELE), enseñanza de idiomas, enseñanza asistida por móvil, aprendizaje activo, práctica pedagógica, competencias del docente, percepción del profesorado, second language instruction, Spanish as a foreign language (SFL), language instruction, m-learning, activity learning, teaching practice, teacher qualifications, teachers' perceptions
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://www.tecnologia-ciencia-educacion.com/index.php/TCE/article/view/18673/20873Test; https://www.tecnologia-ciencia-educacion.com/index.php/TCE/article/view/18673Test
الإتاحة: https://doi.org/10.51302/tce.2024.18673Test
https://www.tecnologia-ciencia-educacion.com/index.php/TCE/article/view/18673Test