-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Hubbard, Ann, Rexeisen, Richard J.
المصدر: Frontiers: The Interdisciplinary Journal of Study Abroad. 2020 32(3):3-21.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 19
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Hubbard, Ann, Rexeisen, Richard J.
المصدر: Intercultural Education. 2020 31(3):345-358.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 14
الواصفات: Alumni, Study Abroad, Cultural Awareness, Program Effectiveness, Student Development, Housing, Family Environment, Knowledge Level, Cultural Pluralism, Consciousness Raising, Self Esteem, World Problems, Student Participation, Extracurricular Activities, College Students, Student Attitudes
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Anderson, Philip H., Hubbard, Ann, Lawton, Leigh
المصدر: Frontiers: The Interdisciplinary Journal of Study Abroad. Fall 2015 26:39-52.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 14
الواصفات: Student Motivation, Study Abroad, Cultural Awareness, Pretests Posttests, Decision Making, College Students, Foreign Countries, Student Surveys, Student Attitudes, Student Characteristics, Hypothesis Testing, Questionnaires, Consciousness Raising, Career Development, Geographic Location, Scores, Individual Development, Gender Differences, Language of Instruction, Statistical Analysis
الوصول الحر: http://frontiersjournal.orgTest
-
4دورية أكاديمية
المصدر: The Journal of Cell Biology, 2001 Sep . 154(6), 1197-1208.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1620703Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Alvarez, Cecilia, Fujita, Hideaki, Hubbard, Ann, Sztul, Elizabeth
المصدر: The Journal of Cell Biology, 1999 Dec . 147(6), 1205-1221.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1619576Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Tuma, Pamela L., Finnegan, Catherine M., Yi, Ji-Hyun, Hubbard, Ann L.
المصدر: The Journal of Cell Biology, 1999 May . 145(5), 1089-1102.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1619191Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Ihrke, Gudrun, Martin, Greg V., Shanks, Michael R., Schrader, Michael, Schroer, Trina A., Hubbard, Ann L.
المصدر: The Journal of Cell Biology, 1998 Apr 01. 141(1), 115-133.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1618648Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Rhodes, Gary, Loberg, Lisa, Hubbard, Ann
المصدر: New Directions for Student Services. Sum 2014 (146):5-13.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 9
الواصفات: Study Abroad, Educational Opportunities, Global Approach, Global Education, Educational Practices, Educational Development, Program Administration, Administrator Responsibility, Colleges, Universities, College Programs
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Braiterman, Lelita T., Murthy, Amrutha, Jayakanthan, Samuel, Nyasae, Lydia, Tzeng, Eric, Gromadzka, Grazyna, Woolf, Thomas B., Lutsenko, Svetlana, Hubbard, Ann L.
المصدر: Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2014 Apr 01. 111(14), 5074-5074.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/23771358Test
-
10دورية أكاديميةCellular copper levels determine the phenotype of the Arg⁸⁷⁵ variant of ATP7B/Wilson disease protein
المؤلفون: Gupta, Arnab, Bhattacharjee, Ashima, Dmitriev, Oleg Y., Nokhrin, Sergiy, Braiterman, Lelita, Hubbard, Ann L., Lutsenko, Svetlana, MacLennan, David H.
المصدر: Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2011 Mar . 108(13), 5390-5395.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/41125709Test