-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Rafieian, Hoori (AUTHOR) hrafieiankoopaei@fordham.edu, Huang, Yanliu (AUTHOR), Kahn, Barbara E (AUTHOR)
المصدر: Journal of Consumer Research. Apr2024, Vol. 50 Issue 6, p1157-1171. 15p.
مصطلحات موضوعية: *CONSUMERS, *SELF regulation, *CONSUMPTION (Economics), GOAL (Psychology), WEIGHT loss, PLEASURE, VICES, VIRTUES
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Song, Lei, Suri, Rajneesh, Huang, Yanliu
المصدر: European Journal of Marketing, 2023, Vol. 57, Issue 5, pp. 1442-1466.
-
3رسالة جامعية
المؤلفون: Huang, Yanliu
مرشدي الرسالة: Watkins, Michael J.
مصطلحات موضوعية: Psychology, Cognitive
وصف الملف: 42 p.; application/pdf
الإتاحة: http://hdl.handle.net/1911/17687Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: WANG, CHEN, HUANG, YANLIU
المصدر: Journal of Consumer Research, 2018 Feb 01. 44(5), 1052-1067.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/26570452Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Rafieian, Hoori, Huang, Yanliu, Kahn, Barbara E
المساهمون: Campbell, Margaret C, Wood, Stacy, Sengupta, Jaideep
المصدر: Journal of Consumer Research ; volume 50, issue 6, page 1157-1171 ; ISSN 0093-5301 1537-5277
مصطلحات موضوعية: Marketing, Economics and Econometrics, Arts and Humanities (miscellaneous), Anthropology, Business and International Management
الإتاحة: https://doi.org/10.1093/jcr/ucad044Test
https://academic.oup.com/jcr/article-pdf/50/6/1157/56967529/ucad044.pdfTest -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Yin, Wenyan, Nusrat, Farhana, Huang, Yanliu
المصدر: Health Marketing Quarterly; Jul-Sep2023, Vol. 40 Issue 3, p227-247, 21p, 1 Color Photograph, 1 Diagram, 2 Charts
مصطلحات موضوعية: QUARANTINE -- Law & legislation, WELL-being, COVID-19, MULTIVARIATE analysis, REGRESSION analysis, INFECTION control, CONCEPTUAL structures, HEALTH behavior, AUTONOMY (Psychology), DESCRIPTIVE statistics, PSYCHOLOGICAL adaptation, SOCIAL distancing, PERSONAL protective equipment, SOCIAL integration
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Gao, Leilei, Huang, Yanliu, Simonson, Itamar
المصدر: Journal of Marketing, 2014 Nov 01. 78(6), 143-156.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/43784374Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: HUI, SAM K., HUANG, YANLIU, SUHER, JACOB, INMAN, J. JEFFREY
المصدر: Journal of Marketing Research, 2013 Aug 01. 50(4), 445-462.
الوصول الحر: http://dx.doi.org/10.1509/jmr.12.0065Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Yin, Wenyan, Huang, Yanliu, Lamberton, Cait
المصدر: Association of Marketing Theory and Practice Proceedings 2022
مصطلحات موضوعية: new technology, food consumption, calorie estimation, Business, Marketing
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://digitalcommons.georgiasouthern.edu/amtp-proceedings_2022/36Test; https://digitalcommons.georgiasouthern.edu/context/amtp-proceedings_2022/article/1034/viewcontent/Human_Chefs_Cook_More_Calories_AMTP_final_Edited_by_GY.pdfTest
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Huang, Yanliu, Yang, Zhen, Morwitz, Vicki G.
المصدر: Journal of Consumer Psychology ; volume 33, issue 1, page 115-122 ; ISSN 1057-7408 1532-7663