-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Collins, Lauren1 (AUTHOR)
المصدر: Third World Quarterly. Aug2021, Vol. 42 Issue 8, p1849-1865. 17p.
مصطلحات موضوعية: *EMPLOYMENT of foreign students, *GLOBALIZATION, AMERICAN students in foreign countries, HOST families of foreign students, FOREIGN study, NEOLIBERALISM
مصطلحات جغرافية: NORTHERN Thailand
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Zoe Jordan
المصدر: Frontiers in Human Dynamics, Vol 6 (2024)
مصطلحات موضوعية: refugees, host families, hosting, care, humanitarian, Jordan, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fhumd.2024.1282535/fullTest; https://doaj.org/toc/2673-2726Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Kwon, Jungmin1 jkwon@msu.edu
المصدر: Globalisation, Societies & Education. Jun2021, Vol. 19 Issue 3, p274-286. 13p.
مصطلحات موضوعية: *HOST families of foreign students, *MULTICULTURAL education, *CULTURAL competence, *CULTURAL relations, *STEREOTYPES, *HOME environment, *CHILDREN, *ELEMENTARY education
-
4رسالة جامعية
المؤلفون: Bolton, Charlotte
مصطلحات موضوعية: ISM, EFL Industry, Homestay, Host families, Studenthood, Brighton and Hove
-
5رسالة جامعية
المؤلفون: Jalou Debdoubi, Halima
المساهمون: Cabedo Mallol, Vicente, Universitat Politècnica de València. Departamento de Urbanismo - Departament d'Urbanisme, Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
مصطلحات موضوعية: Universitat Politècnica de València (UPV), Mentores, Jóvenes, Becas, Jóvenes tutelados, Familias de acogida, Centros de menores, Universidades, Acceso a la educación, Educación superior, Políticas de inclusión, Recursos, Oportunidades equitativas, Universities, Host families, Acces to education, Minors under guardianship, Resources, Minors, Higher education, Minor's center, Inclusion policies, Equal opportunities, DERECHO CONSTITUCIONAL, Grado en Gestión y Administración Pública-Grau en Gestió i Administració Pública
-
6مورد إلكتروني
عناروين إضافية: Bucknell University Master's Theses Collection
المؤلفون: Torii, Junko
المصدر: Master's Theses
الموضوعات: Host families of foreign students., Japanese students Education United States., Students, Foreign Japan., Familles d'accueil pour étudiants étrangers., Host families of foreign students., Japanese students., Students, Foreign., Japan., United States.
مصطلحات الفهرس: text
URL:
https://digitalcommons.bucknell.edu/masters_theses/172Test
Bucknell University Master's Theses Collection -
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Manca Sustarsic
المصدر: Journal of International Students, Vol 10, Iss 4 (2020)
مصطلحات موضوعية: globalization, host families, intercultural exchange, international students, secondary school education, Special aspects of education, LC8-6691
العلاقة: https://www.ojed.org/index.php/jis/article/view/1042Test; https://doaj.org/toc/2162-3104Test; https://doaj.org/toc/2166-3750Test; https://doaj.org/article/fe6779c304fe4c9193bcbebd9939c4a4Test
الإتاحة: https://doi.org/10.32674/jis.v10i4.1042Test
https://doaj.org/article/fe6779c304fe4c9193bcbebd9939c4a4Test -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Kinginger, Celeste, Carnine, Julia
المصدر: Foreign Language Annals; Dec2019, Vol. 52 Issue 4, p850-872, 23p
مصطلحات موضوعية: FOREIGN language education, SOCIOCULTURAL factors, LEARNING ability, HOST families of foreign students, SCHOOL year
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Gisevius, Annette1 annette.gisevius@afs.org, Weber, Robin A.2
المصدر: Intercultural Education. Oct2009 Supplement 1, Vol. 20, p103-111. 9p. 2 Graphs.
مصطلحات موضوعية: *MULTICULTURAL education, *HOST families of foreign students, *SECONDARY education, *FOREIGN students, *CROSS-cultural differences, *COMPETITION (Psychology)
مصطلحات جغرافية: UNITED States, GERMANY
People: HAMMER, Mitchell R.
-
10مؤتمر
المؤلفون: Domínguez Oliver, Isabel Eugenia
مصطلحات موضوعية: 06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus, 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure, formació, famílies d’acollida, formación, familias de acogida, training, host families
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: IV Jornades de Recerca i Innovació Educativa, p. 65; http://hdl.handle.net/11201/161223Test