-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Dave, Ravindra H., Hill, Walker H.
المصدر: Comparative Education Review, 1974 Feb 01. 18(1), 24-38.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1186115Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Mayhew, Lewis B., Hill, Walker H.
المصدر: The Journal of Higher Education, 1950 Oct 01. 21(7), 375-393.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1976919Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Hill, Walker H.
المصدر: The Journal of Philosophy, 1943 Apr . 40(8), 214-220.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/2017128Test
-
4كتاب
المؤلفون: Brembeck, Cole S., Hill, Walker H.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 161
الواصفات: Academic Aspiration, Acculturation, Cross Cultural Studies, Cultural Context, Cultural Influences, Cultural Pluralism, Educational Anthropology, Educational Planning, Educational Problems, Ethnic Grouping, Grouping (Instructional Purposes), Minority Group Children, School Planning, Social Influences, Student Teacher Relationship
رمز الدورية: RIESEP1974
-
5
المؤلفون: Dave, Ravindra H., Hill, Walker H.
المصدر: Comparative Education Review. Feb 74 18(1):24-38.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 15
الواصفات: Education, Evaluation, Foreign Culture, Social Influences, Student Evaluation, Testing
رمز الدورية: CIJJUN1974
-
6
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 1
الواصفات: Broadcast Industry, College Faculty, College Graduates, College Programs, Doctoral Dissertations, Engineering, Evaluation, Professional Associations, Professional Training, Programing, Radio, Salesmanship, Surveys, Television
رمز الدورية: RIEOCT1968
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Hill, Walker H.
المصدر: The Journal of Higher Education ; volume 14, issue 1, page 57 ; ISSN 0022-1546
الإتاحة: https://doi.org/10.2307/1975304Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Hill, Walker H.
المصدر: The Journal of Asian Studies ; volume 29, issue 01, page 193-194 ; ISSN 0021-9118 1752-0401
-
9
مصطلحات موضوعية: Commerce, Economics, Social Science
العلاقة: http://cds.cern.ch/record/406107Test; oai:cds.cern.ch:406107
الإتاحة: http://cds.cern.ch/record/406107Test